Mä poistin sen normaalin kellokuvan, koska selkeesti ei mun kuvia tänne ketjuun kaivata. En ihan ymmärrä enää tätä yhtä asiaa. Tänne on moni postannut kelloja, joko niistä tykätään tai ei sanota mitään, mutta kun mä laitan kellon, niin jo on monen pakko tulla sanomaan miten ei tykkää. Anteeksi, mutta en oikein enää osaa ymmärtää miksi kerään tota negaa ihan sama mitä teen. Ja kuvahan oli vain kuva ranteesta koneella istuessa, ei mikään mainoskuva. Ei muiden kellokuviin mennä sanomaan että en tykkää yhtään seikosta tai muusta.Menin sanoon, että en pidä G-kelloista, koska omaan makuun näyttää lasten kelloille.
Ja sehän sensuroitiin.
Oli selvästi rumasti sanottu. Anteeksi, jos pahoitin mielen mike. Tai joku muu.
En minäkään monesta kellosta tässä ketjussa pidä, mutta olen sen verran kohtelias, etten mene sitä kertomaan kuvan ottajalle. Eri asia jos tämä olis arvosteluketju, mutta tämä on vain ketju, jossa postataan mitä ranteessa. Sun silti on toki pakko mun kohdalla tulla sanomaan tärkeä mielipiteesi. Mikset tee sitä muiden kuvien kohdalla? Eikä nyt tartte suuttua, mielenkiinnosta vain kysyn mistä tämä ilmiö?
Viimeksi muokattu: