Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tein ajankuluksi lenkin katsomaan, koska voi laskea paatin. Palkkioksi sain suun täyteen hiekkaa, kun piti ajaa immisten keskellä. Hyi.

Tilanne, sangen hyvä helmikuuksi.
IMAG3688_copy_3000x1688.webp

Toivottavasti maistuu. Mun suuhuni tuo 18-vuotiaskin oli ihan kamalaa :D

Vähän samaan kastiin Chivasin kanssa menee Johnnie Walkerit. Tyyliin siis viskejä joita isät ja äidit toi laivalta, kun täällä ei vielä muista tiedetty :D Johnnie Walkerit tuli maisteltua aikanaan läpi. Jos niitä on edelleen kaupan, niin ne pari sieltä arvokkaimmasta päästä alkoivat olemaan täysin juotavia, mutta vähän tyyriitä olivat laatuunsa nähden.
Blue labelia tuli joskus maistettua, oli ihan suht suunmyötäistä.

Kaverit saattavat tulla huomenna minun luo istumaan iltaa ja kävin äsken ostamassa naposteltavaa.
Kumpikin tupakoi, niin ajattelin ostaa sokeroituja pikkusikareita, niin voisi #seuran vuoksi käryyttää niitä yhden tai muutaman (riippuen siitä tuleeko niistä päänsärkyä vaiko ei).
Huomasin, että eihän niitä tupakkatuotteita näy missään. Pitäisi ilmeisesti tietää mitä on ostamassa.

Hämmennyin niin, että unohdin ostaa karkkia.

E: En edes tiedä saako niitä sokeroituja pikkusikarina... Voiko niillä olla normaaliversioita montaa eri merkkiä myynnissä... :unsure:
Jotenkin on sellainen aavistus, että kysymykseen "Mitä merkkiä sinä suosittelet?" ei välttämättä vastata.
No, ehkä selviämme ilmankin.

😄

Viimeksi muokattu:
Tuon perusteella en oottais täysosumaa.

Redbreast 12 tai 15 yo jos tulee vastaan, niin kannattaa tyypätä irkuista. Alkostakin sai johonkin vaiheeseen.
Redbreastia oon yrittänyt vähän bongailla. Kyllähän tuon chivasin nyt kittas alas, mutta ei se nyt hyvää irkkua voita.

Mulla on kohta synttärit ja aion hakea itselleni The Dead Rabbitin.

Back
Ylös Bottom