Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Savoniuksellahan oli roottoripurje puuveneessä jo 1920-luvulla.

Kyllä se on ihan toimivaksi todistettu, Norsepower noita valmistaa.

Kiesus mikä olo. Päätä särkee homona. Poskiontelot ja otta kipee. Koko ajan pitää niistää ja hirvee meteli nenästä, mutta paperi pysyy puhtaana. Voiko tästä edes selvitä?

Koitetaan lieventää oloa hieman pehmyköillä tisseillä:
75R4GdFnkVMMoe0wwYf9FCglij36qMK9kMCXlVw4zHiufFs1muzHNvLon8mtK_UhBXlEYVaaaS99587wm_PIbpdbOWGj_fd8mUUg

Savoniuksellahan oli roottoripurje puuveneessä jo 1920-luvulla.

Kyllä se on ihan toimivaksi todistettu, Norsepower noita valmistaa.
Mutta:

Norsepower sanoo että toimii, VikingLine jonka paatissa sellainen Norsepowerin kampe on, sanoo että ei taida vaikuttaa polttoaineen kulutukseen. Näin muistan kauppalehdestä tai jostakin lukeneeni. Homma jäi auki ja piti kuulemma hankkia lisää dataa.

Tuosta, talouselämässä se olikin.

Löytyi kyllä itse Norsepowerin sivuilta jonkun varustamon raportti, että säästää säästää.

Mutta, aika näyttää.

Miksei kuntit tästä tanssista tullu twerkkausta?

siksi,notta: tuolla ei aiheuta pahennusta, uskon että suuri syy harrastaa kamaluuksia on että saavat tyydytystä siitä pahennuksen aiheuttamisesta

Täällä kun on kaikennäköstä puuhamiestä niin kertokaas mikä tollasen aparaatin virallinen nimi on, eli kampi perseessä jolla sisempi sylkkä liikkuu. Loppuu mielikuvitus kesken ku koittanu googletella.

Screenshot_20200206-203243.jpg

Oon treenannut pakaroita niin paljon että ne on ihan jumissa. Yritän rentouttaa niitä makaamalla pylly paljaana piikkimatolla.
Minä en ole treenannut piiiitkään aikaan pakaroita. Salilla raas katselin naisten treenejä ja näytti sille, että pakaroita pitää treenata. Täydessä tällingissä. Ei saa tulla hiki.
Itse tyylikkäästi t-paidassa ja kollareissa reenaamassa: penkki (rinta) + hauis. Kurssikaveri kehtasi tuntea minut salilla, joten oma tilanne ei vielä vakava.

Minä en ole treenannut piiiitkään aikaan pakaroita. Salilla raas katselin naisten treenejä ja näytti sille, että pakaroita pitää treenata. Täydessä tällingissä. Ei saa tulla hiki.
Itse tyylikkäästi t-paidassa ja kollareissa reenaamassa: penkki (rinta) + hauis. Kurssikaveri kehtasi tuntea minut salilla, joten oma tilanne ei vielä vakava.
No mullakin on t-paita ja kollarit, eikä oo tällinkiä. Tosin mun pakaratreeniin kuuluu sumomave, suorinjaloin mave yhdellä jalalla ym. Lantionnostot on tylsää. Yritän nyt saada selän kestämään kyykkyjä, etukyykky kevyillä painoilla on ok. Painotus on sen lisäksi olkapäillä ja vatsalihaksilla, tai niiden hermottamisella/löytämisellä.
Mulla on selkä niin paskana että pitää vahvistaa juuri pakaroita ja takareisiä kun se helpottaa kipua.

Ei saatana kun nyt on mielikuva naisesta tuossa minun edessä lattialla lähes alastomana huokailemassa piikkimaton päällä, sillälailla.

Kampikäyttöinen säädettävä tukijalka?
Elikkäs tollasta 18:00-> oisin rakentamassa. Toi puuilon tukijalkaakin voisi varmaan käyttää, mutta ei tarviis olla ku 10cm liikerata, niin mietin vaa et jos löytäisi suoraan passeli vehje, jos vaan tietäisi millä nimellä semmonen kulkee.

Elikkäs tollasta 18:00-> oisin rakentamassa. Toi puuilon tukijalkaakin voisi varmaan käyttää, mutta ei tarviis olla ku 10cm liikerata, niin mietin vaa et jos löytäisi suoraan passeli vehje, jos vaan tietäisi millä nimellä semmonen kulkee.

Tuonhan saisi tehtyä itse mutterista ja kierretangosta? Niitä löytyy myös sellaisella "paksulla" kierteellä. (trapetsikierretanko)

Back
Ylös Bottom