Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt lähden reippaana tyttönä lenkille. Jee. Huoh.
Täytyy tehdä lista kaikesta mitä olen suunnitellut tekeväni. Mustaa maalia pitää ostaa, haluan maalata tommosen iloisen värisen seinän :)

Tuotin juuri tekstiä, sopii kajsnan sisustukseen:

"Täysin mustan kappaleen emissiivisyys on 1, mutta täysin mustaa maalia kajsna ei voi löytää kaupasta."

@vokot

havaitut puutteet, nopealla vilkaisulla:

-pyöreä etuvalaisin: ei ole
-hinta: törkyynen
-irma on sanonut: olen liian pitkä sportsteriin

referenssi hinnasta: vuosi sitten katselin :silläsilmällä: dynaa, eniromaisessa kunnossa (alkuperäinen, ei mitään räpellyksiä, edes putkia), pyynti himpunverran päälle 7000

Tuotin juuri tekstiä, sopii kajsnan sisustukseen:

"Täysin mustan kappaleen emissiivisyys on 1, mutta täysin mustaa maalia kajsna ei voi löytää kaupasta."
Oletko nähnyt kuvaa siitä maailman mustimmasta mustasta?
Näyttää että ukolla on reikä mahassa kun pitelee sellaista pyöreää kiekkoa.

Jälkikasvu kysyi aamulla, että meinaatko olla taas noilla koko päivän? Viittasi yövaatteisiin. Ehkä olen, ehkä en! En kyllä haluaisi näitä päivävaatteisiin vaihtaa.
Joskus Aina, kun olen etätöissä, hiihtelen yökkärissä koko päivän. Pyrin käymään suihkussa ja vaihtamaan vaatteet n. 30 min ennen kuin mies tulee kotiin, että totuus unohtuisi.
Aina en ehdi. :rolleyes:

Jaksoin käydä lenkillä. Oli ihan kivaa, vaikka tuuli kovasti. Ladutkin oli näköjään tehty jo tännekin, joten huomenna mahdollisesti suksimaan!

Joskus Aina, kun olen etätöissä, hiihtelen yökkärissä koko päivän. Pyrin käymään suihkussa ja vaihtamaan vaatteet n. 30 min ennen kuin mies tulee kotiin, että totuus unohtuisi.
Aina en ehdi. :rolleyes:

Etäpäivä: pyjamanhousut, colleget, mukavat shortsit tai pelkät alushousut, riippuen vuodenajasta/kodin lämpötilasta. Kireä toppi ja ei rintsikoita. Mukavuuden maksimointia, aijai.

Jos gifflarit ja nokoset auttaisi vitutukseen, yöllä sain huonosti unta, iltavuoron jälkeen ajatukset vilisi vilkkaasti. Kun viimein ajatusten virta alkoi katketa ja aloin nukahtamaan tuli unihalvaus (tai sen kaltainen tila. )

Lisäksi heräsin kaksi kertaa yön aikana, sitten kun viimeisellä kerralla pääsi hetkeksi hyvään uneen soi herätyskello, torkutin kaksi kertaa kunnes oli pakko nousta ylös.

Ja onhan se tänään maanantai.

Etäpäivä: pyjamanhousut, colleget, mukavat shortsit tai pelkät alushousut, riippuen vuodenajasta/kodin lämpötilasta. Kireä toppi ja ei rintsikoita. Mukavuuden maksimointia, aijai.

Etäpäivä. Huppari: harmaa, colleget: löysät, nuppi: kiiltävä.

29490E65-6AB2-441F-AAAB-4426CB099390.webp

Somalian heinäsirkkavitsaus vaivaa mieltä. Voisko niitä sirkkoja pyydystää ja prosessoida proteiinijauheeksi? Sais vitsauksen muutettua potentiaaliksi?

Onkos se heittäny ruikulit jonnekki ja sitte hinkannu hanuriaan...

Nyt on osunut ihan laatikkoon, mutta pyllyä on hinkattu mattoon.

Somalian heinäsirkkavitsaus vaivaa mieltä. Voisko niitä sirkkoja pyydystää ja prosessoida proteiinijauheeksi? Sais vitsauksen muutettua potentiaaliksi?
Eikö aasian poika heitä wokkiin ja ääntäkohti?

Olen ajatellut aivan samaa. Lentävää ruokaa suoraan keittopataan.

Osaapas tämä saleilu olla perseestä.

Siksi vain joogasali. Om.

Back
Ylös Bottom