Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei pörssikurssitkaan laske sitten millään. Vois nyt jotain hyvää tästä edes seurata, jos ei ihmeemmin huonoon kykene corona.
Kallista on.

Liian kovat on ollut odotukset täälläkin, toiveissani oli vähintään mustansurman kaltainen "pyyhkäisy", mut tuhnuksi uhkaa jäädä...

Ja poistaa lähinnä muutenkin pian lähteviä.

Kyykky meinasi poistaa mut.

...tää on ajatus jota minä en vaan jaksa ymmärtää ihmisillä. Jos on vanhus tai muuten vastustuskyvyltään heikompi niin silloinko kuolemilla ei ole niin väliä verrattuna terveisiin ihmisiin? Noin ajateltuna ihmiset kategoroivat myös oman lapseni kuoleman ns. hällä väliä- kuolemaksi. Kait tuo on vaan sitä omaan terveeseen napaan tuijottamista. Vai onko tässä nyt jotain mitä en ymmärrä, Laardi?

...tää on ajatus jota minä en vaan jaksa ymmärtää ihmisillä. Jos on vanhus tai muuten vastustuskyvyltään heikompi niin silloinko kuolemilla ei ole niin väliä verrattuna terveisiin ihmisiin? Noin ajateltuna ihmiset kategoroivat myös oman lapseni kuoleman ns. hällä väliä- kuolemaksi. Kait tuo on vaan sitä omaan terveeseen napaan tuijottamista. Vai onko tässä nyt jotain mitä en ymmärrä, Laardi?
Taisi olla vaan heitto joka ei nyt sinun kohdalle osuessa ollutkaan ihan niin hyvä.
Mutta sinun jutussa on myös sekin perä että monet heikoimmassa asemassa olevat on aliravittuja jolloin joku tälläinen voi koitua sen takia kohtaloksi.

Tuli edellisestä sivusta mieleen että tässä taas ollut iltavuorossa tän viikon ja kun pukkarissa on töihin tullessa, ja lähtiessä, niin siellä on nuoria kavereita samaan aikaan ja mun mielestä on samalla hienoa ja samalla pelottavaa, miten he jatkavat viikosta ja kuukaudesta toiseen vain autoista puhumista. Miltähän se tuntuisi jos olisi tuollaisia es jonne piirteitä, että koko elämä menisi BMW:n sutimista miettiessä ja oikeesti saisi siitä mielettömät sävärit ja touhutipat boxereihin. Multa puuttuu joku geeni kaikenlaiseen fanaattiseen fanitukseen. Ei löydy minkään SM liigan tatuointia, ei tiettyjä automerkkejä yms yms, enkä nyt sano että näin olisi jotenkin parempi... Päinvastoin joskus sanonut että mitä tulee esim seksuaalisiin fetisseihin, olisi tavallaan hiton hienoa että olis joku yksi, hiukan ehkä outokin juttu, mistä sais ihan maailmanluokan sävärit, vs että no kaikki kelpaa ja menee, kokeillaan nyt sitäkin ja totakin. Vai glorifioinko nyt liikaa, onko se niin että fetissi tyyppi ei saa normi jutuista juuri ollenkaan säväriä, ja saa ns. mun normi sävärit sitten vain siitä omasta feitissistä? Sit se on vain surullista.

Back
Ylös Bottom