Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aloitin. Arvasin aiheen, kun ensimmäiset sanat olivat, että renkaassa on hyvä pito, eikä nastoja tarvita.
Minä olen ja paljon. Hyvä peli.
Sama, talkkunajauho vaan pölisiMinä olen ja paljon. Hyvä peli.
Linkola kääntäisi katseensa järvenselälle, naurahtaisi kuivasti ja toteaisi "Ei riitä mihinkään"Kiusallisen tehokkaastihan tuo leviää, mutta mikä lienee sen todellinen tuhovoima?
Muistetaan kumminkin, että ihmiskunnan historian tappavin tauti on ollut influenssapandemia. Mitäs se epsanjantauti tappo? 100miljoonaa? Kuka muistaa muutaman vuoden takaa H1N1? Saman viruksen variantti 1900 luvun alussa.
perunaSama, talkkunajauho vaan pölisi
Täällä perunajauho.Sama, talkkunajauho vaan pölisi
katso liitettä 215789
Tuomitseva.
Kiusallisen tehokkaastihan tuo leviää, mutta mikä lienee sen todellinen tuhovoima?
Muistetaan kumminkin, että ihmiskunnan historian tappavin tauti on ollut influenssapandemia. Mitäs se epsanjantauti tappo? 100miljoonaa? Kuka muistaa muutaman vuoden takaa H1N1? Saman viruksen variantti 1900 luvun alussa.
Kiinassa kuollut 130 ihmistä tuohon, Suomen mittakaavaan jos siirtäis, niin jotain alle puoli ihmistä koko väestöstä? I'm not impressed.