Ei helv mitä skeidaa. Jos ketoiluun haluaa tietoa, niin ehkei nämä viralliset kanavat ole niitä parhaita...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oot ihan oikeessa että joillakin hiilarit ei pidä nälkää kun verensokerit voi vähä heitellä. Varsinkin jos vetelee jotain skeidaa. Lue kakkua jne.taitaa olla hyvä esimerkki todellisen elämän ja akateemisen tutkimuksen eroista. Aika heikkoa on noin yleisesti ottaen korkea hiilarisesti elävien kylläisyyden kanssa.
Hyvä esimerkki omasta reaalimaailmasta on esim se että työreissuilla kanssakumppaneinden elämä pyöriii sen ympärillä miten matkan aikana päästään syömään milloinkin. Itsellä on helppoa kun ei ole mitään ongelmaa siinä että mennään aamiaiselta aamiaiselle. Voi sitä kiukun ja kiroilun määrää muilla kun tuo tilanne sattuu..
Mutta tuohan oli vain anekdootti, ei siitä väliä...
Oot kyl eliittiä. Kyllä sun työkaverit kadehtii.taitaa olla hyvä esimerkki todellisen elämän ja akateemisen tutkimuksen eroista. Aika heikkoa on noin yleisesti ottaen korkea hiilarisesti elävien kylläisyyden kanssa.
Hyvä esimerkki omasta reaalimaailmasta on esim se että työreissuilla kanssakumppaneinden elämä pyöriii sen ympärillä miten matkan aikana päästään syömään milloinkin. Itsellä on helppoa kun ei ole mitään ongelmaa siinä että mennään aamiaiselta aamiaiselle. Voi sitä kiukun ja kiroilun määrää muilla kun tuo tilanne sattuu..
taitaa olla hyvä esimerkki todellisen elämän ja akateemisen tutkimuksen eroista. Aika heikkoa on noin yleisesti ottaen korkea hiilarisesti elävien kylläisyyden kanssa.
Tämä.Väitänpä, että enemmän totutusta ateriarytmistä kiinni eikä hiilarista.
Tänks, ei ne kyllä mitään kadehdi. Ihan hiljaista omaa havainnointia tämä vain.Oot kyl eliittiä. Kyllä sun työkaverit kadehtii.
Väitänpä, että enemmän totutusta ateriarytmistä kiinni eikä hiilarista.
Mä sanoisin että niissä nivelissä, siis sormissa ja ranteissa, on nesteturvotusta joka aiheuttaa kivut ja painonpudotus vaikuttaa aika nopeasti tämän turvotuksen poistumiseen ja niveletkin on kivuttomat.^ Monesti vasta-argumentti on, että painonpudotus selittää nivelongelmien paranemisen. Kummasti usein nivelvaivat helpottaa esim sormissa ja ranteissa. Painon pudotus helpottaa varmaan niiden nivelten kuormitusta merkittävästi![]()
Onko porukalla kokemusta syklisestä ketosta ja miten olette tämän toteuttanut. Kuinka paljon hiilaria yms?
Mä sanoisin, että ruokavaliolla on vaikutusta tulehdusreaktioihin. Anoppi on kokonaan gluteenittomalla reumasärkyjen takia, koska se kuulemma auttaa. Mä nyt olin vanhana skeptikkona tietysti vähän varautunut moista väitettä kohtaan, kunnes eräänä kertana hänen kylässä ollessaan suurustin kastikkeen ajatuksissani vehnäjauholla. Huomasin virheeni, mutta ajattelin, että ei se siihen kuole enkä ala uutta kastiketta tekemään ja olin hiljaa. Aika pian sitä syötyään alkoi valitella kun sormia ja ranteita särkee. Ja selvästi särki oikein kunnolla.Mä sanoisin että niissä nivelissä, siis sormissa ja ranteissa, on nesteturvotusta joka aiheuttaa kivut ja painonpudotus vaikuttaa aika nopeasti tämän turvotuksen poistumiseen ja niveletkin on kivuttomat.
Siis vehnä nyt on ihan tunnetusti tulehdusta edistävää, samoin kuin esimerkiksi maito aiheuttaa limaisuutta esimerkiksi keuhkoputkiin.Mä sanoisin, että ruokavaliolla on vaikutusta tulehdusreaktioihin. Anoppi on kokonaan gluteenittomalla reumasärkyjen takia, koska se kuulemma auttaa. Mä nyt olin vanhana skeptikkona tietysti vähän varautunut moista väitettä kohtaan, kunnes eräänä kertana hänen kylässä ollessaan suurustin kastikkeen ajatuksissani vehnäjauholla. Huomasin virheeni, mutta ajattelin, että ei se siihen kuole enkä ala uutta kastiketta tekemään ja olin hiljaa. Aika pian sitä syötyään alkoi valitella kun sormia ja ranteita särkee. Ja selvästi särki oikein kunnolla.
Turha sanoa, että ketoosi ja gluteeniton on eri asioita, koska annoin vain esimerkin miten ruokavaliolla voi ihan oikeasti olla suuri merkitys. Kyllä mä otan tuon jälkeen ihan avoimin mielin vastaan väitteen, että ketoosikin voi auttaa tulehduksiin. Voihan se olla, että se auttaa sen takia, että samallahan tippuu gluteenikin pois, mutta en tyrmää väitettä muutenkaan.