Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Niinpä. Minä olen syönyt itseni läskiksi ja saan syyttää itseäni. Haluan tehdä elämäntapamuutoksen. Kävin jo terveydenhoitajalla ravitsemusneuvonnassa, omatoimisesti tein muutoksia ennen terveydenhoitajan käyntiä. Haluan seurata kuinka elämäntapamuutokset vaikuttavat tilanteeseeni, enkä halua lääkityksiä tässä vaiheessa."
Tulipahan tämäkin vihoviimein kuultua asiakkaalta! Olen nyt tyytyväinen.

eiköhän se ollut se päivä, kun päivät tasataan, sitten ollaan eellä seuraavaan tasaukseen asti

internet sanoo, että: 20.3 klo 03:50 menemme, ohi

Juuri näin, typpeä sisään, typpeä ulos ja aika suoraa reittiä.

Mukavaa muuten, että @futhermucker vielä muistaa saunan vastaisen seinäni. Se on nyt vain maalattu emmekä viitsineet lähteä sitä tapetoimaan. Yksi akustiikkalevy tipahti siitä alas, oli kiinni kaksipuoleisella teipillä. Oletin, että se johtui vain siitä että olin läiskinyt sen huonosti kiinni, mutta nyt kun mietin niin ehkä se johtuukin siitä, että seinässä on litimärkää asbestia johon ei teippikään tarraa.
Tuota seinähommaa on kyllä täällä spekuloitu useamman kerran, ja on vähän veikkailtu sitäkin kuka taloudessa ensimmäisenä heittää veivinsä.

Kun tilin saldo on miinuksella, niin kuinka DanskeBankin pankkikortilla voi yhä maksaa ruokakaupassa? :sneaky: Tuleeko jossain vaiheessa raja vastaan eli pankkikorttimaksua ei kone hyväksy?

Pankkikortti ei katso tilin katetta. Sitä, kuinka pitkään ja pitkälle sen voi vetää miinukselle ei kyllä ole tietoa.

Visa Electron suunniteltiin alkujaan lapsien ja nuorten kortiksi, koska hakee katteen aina ennen tapahtumaa. Aikuisille piti olla pankkikortti, mutta toisin kävi ja Electron tais jäädä nuoruudesta aika monelle käyttöön.

Pitääpä googlettaa ja kuunnella, nimi kuulostaa kyllä seksikkäämmältä kun saxofoni.

Foni ku foni. Sopraano on korkein ja baritoni matalin (vaikka oikeesti taitaa olla vielä baritonistaki matalempia saksofonia, en vaan oo koskaan niitä livenä kuullut). Altto ja tenori taitaa olla niitä yleisimmin kuultuja.

Mä tykkään eniten klarinetin äänestä. Sillon ku olin jotain 10v, niin jostain syystä Glenn Milleristä tuli mun klarinetti-idoli vaikka sen soitin oikeesti on vetopasuuna. Johtuu luultavasti tästä:

View: https://youtu.be/kTKL15YUyKk

Oon aina tykänny koulussa musiikkitunneista ja musiikista muutenki. Tais olla musiikki 10. Tai ehkä muuten 9, kun musan opettaja ei musta liiemmin tykännyt enkä mä hänestä.

@futhermucker aiheuttaako liikehdintää?

esim
puntissa

Oiskohan kärki märkänä jos omistais yli 600ke pirssin. Saati tohtisko sillä ajella?

Itellä ei oo peleistä kokemusta, mutta broidi hiljattain pääsi ajelemaan frendinsä uutta M5.
Sano että ei tuntunut missään. Olihan siinä hyväntuntuinen nahkapenkki ja reserviä 450hv enemmän mitä tarvii. Mutta ei mitään fiilistä. Auto joka kuljetti paikasta paikkaan. Saman fiiliksen saa uudella 30k volkkarilla.

Mutta miksei moista ostais. Ihan vaan siksi että saa köyhät järkeillä. Se on kantava voima.

Oiskohan kärki märkänä jos omistais yli 600ke pirssin. Saati tohtisko sillä ajella?

Itellä ei oo peleistä kokemusta, mutta broidi hiljattain pääsi ajelemaan frendinsä uutta M5.
Sano että ei tuntunut missään. Olihan siinä hyväntuntuinen nahkapenkki ja reserviä 450hv enemmän mitä tarvii. Mutta ei mitään fiilistä. Auto joka kuljetti paikasta paikkaan. Saman fiiliksen saa uudella 30k volkkarilla.

Mutta miksei moista ostais. Ihan vaan siksi että saa köyhät järkeillä. Se on kantava voima.

Ei tuota mersua voi ostaa, ei sillä voi ajaa talvella. Takaveto.

Tuota seinähommaa on kyllä täällä spekuloitu useamman kerran, ja on vähän veikkailtu sitäkin kuka taloudessa ensimmäisenä heittää veivinsä.
Ahaa, no olen tietysti ilahtunut että olette keskustelleet tärkeistä asioista kaiken maailman turhan paskan sijaan.

Sen verran nyt ainakin voin sanoa, että tällä meillä täällä kenelläkään ei ole sellaista tunnetta, että olisi juuri nyt heti kuolemassa. Seinästä ei vaikuta nousevan mitään höyryjä eikä herkkusieniä kasva nurkissa, enkä aisti minkäänlaista pahan auraa sen ympärillä. Nytkin istun siinä seinän edessä kirjoittamassa ihan tuosta noin vain. Tämä kuolema-asia ei ole mitään mutua, koska mm. aina tasaisin väliajoin tarkkailen vanhemmasta kissasta kuoleman merkkejä, mutta niitä ei näy kyllä lainkaan ja uskonkin kissan olevan kuolematon.

Ahaa, no olen tietysti ilahtunut että olette keskustelleet tärkeistä asioista kaiken maailman turhan paskan sijaan.

Sen verran nyt ainakin voin sanoa, että tällä meillä täällä kenelläkään ei ole sellaista tunnetta, että olisi juuri nyt heti kuolemassa. Seinästä ei vaikuta nousevan mitään höyryjä eikä herkkusieniä kasva nurkissa, enkä aisti minkäänlaista pahan auraa sen ympärillä. Nytkin istun siinä seinän edessä kirjoittamassa ihan tuosta noin vain. Tämä kuolema-asia ei ole mitään mutua, koska mm. aina tasaisin väliajoin tarkkailen vanhemmasta kissasta kuoleman merkkejä, mutta niitä ei näy kyllä lainkaan ja uskonkin kissan olevan kuolematon.
Hanki varmuudeksi undulaatti ja sijoita häkki seinän viereen.

Back
Ylös Bottom