Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

7.02 km pienessä hangessa. #ajankuluksi

G9eumCU.png

#hikituli
#heikoinlenkki

DSC-1177.jpg

Totajoo
Maussa on kyllä ripaus eksotiikkaa.

Kahvin kanssa menee, ei kyllä vedä vertoja taatelikakulle.
Tuon levyn jos vie talvella ulos jäähtymään, kannattaa varoa ettei tiaiset syö sitä. Näyttää sen verran joltain lintujen ruualta.
Mitä nuo on? Näyttää siltä että voisin nyt ketolla syödä.
Kauhea nälkä koko ajan.

Viimeinen annos kaalikeittoa menossa. Viikko tätä on tullut kauhottua suuvärkistä sisään ja takapuolesta ihan tappavia pieruja päässyt pihalle. Meinasi mennä vahinkoketokin päälle.

Olin jo unohtanut sen pemmikaanin.

Lipsuin jouluna pois ketomaailmasta ja on ollut vaikeuksia pysyä siellä. Perjantaina otin itseäni niskasta kiinni ja nyt on kolmas päivä ilman hiilareita, viikonloput on aina se pahin mulle.
Nälkä mutta kun ajattelenkin kaikkea ketoruokaa niin ei tee mieli. Nytkin pitäisi syödä mutten tiedä mitä.

Siinä on siis erilaisia pähkinöitä, rusinoita, kuivalihaa, kuivattuja karpaloita, fariinisokeria ja hunajaa.
Ajetaan tehosekoittimella murskaksi, sulatetaan kookosrasva vesihauteessa ja kaadetaan sekaan.
Tehdään seoksesta uunipellille levy jonka annetaan jäähtyä ja leikataan paloiksi.

Inkkarijuttuja.

@Joxuz tilasi tuota jo 20kg kesän reissulle mukaan.
Pakattuna ammuslaatikoihin.

Olipas hyvää viineriä, jaksaa mennä taas treenaamaan. Päälle tietysti Viineri jos toinenkin, ehkä voisi vielä syödä jäätelöä litran. On nämä sunnuntait mukavia päiviä, ruokaa kaksin käsin ja olla vaan.

ompas hieno sydänkäppyrä, aivan kuin polkupyöräilyn tuur de francen vuoristoetappi jossa alku tasamaata

3F365EB6-FB50-4D43-BBB6-C124C9E8B928.webp

Olipas kiva käydä salilla. Pistin nyt vipareihin vähän lisää painoa niin että sain kutosia tehtyä, kolme sarjaa ja sitten pienemmät painot ja kaksitoista toistoa niin johan tuntui olkapäissä. Vielä lyöntejä 1,5 kg painot ranteessa, myös niitä uppareita. Kokeilin myös etukyykkyä, viimeksi kun tein takakyykkyä niin olin viikon noidannuolessa. Mulla on selkä ollut kipeä/tulehtunut nyt 2 kk joten huomenna se on joko saatanan kipeä tai sitten kivuton.

Back
Ylös Bottom