Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla jäänyt ja jää tältä viikolta kokonaan penkkilihaksen rääkkäys, ei tää mun progressio oikein etene kun plääni oli 2x viikko niin hyvä että edes joka viikko on saanut tehtyä.

Jos oot uutta pimppaa saanu penkkipäivänä, niin hyväksyn tekosyyksi. Muussa tapauksessa: potkaise itseäsi persuuksille. Very hard. :-)

Jos oot uutta pimppaa saanu penkkipäivänä, niin hyväksyn tekosyyksi. Muussa tapauksessa: potkaise itseäsi persuuksille. Very hard. :-)
No mun piti olla just ny tällä hetkellä salilla ja mikään ei olisi estänyt eikä oikeastaan estäisi vieläkään mutta ei vaan vittu kiinnosta.
Sitten kävi vielä sillee tyhmästi eilen että olin ostanut pari (vitusti) olutta ja kitasin ne huiviin, ei oo rapula mutta sellainen aikaansaamaton olo kuiteskin.
E: Pillua en ole saanut sitten viime kerran, sekään ei ole siis selitys.

1579960005475.webp

Enää ei pysty kun on kohta sauna, se pelasti mut jumpalta.
Siksi toisekseen minä en jauha jokapaikassa cf juttua mutta kun aina tulee puheeksi uusien ihmisten kanssa harrastaminen niin sitten siitä joutuu puhumaan.

Haluan rantalomalle.

Ja rantakuntoon.

Mietti hän syötyään litran jäätelöä.

#lihavaolo

Tuo on kyllä jo säälittävää.

Minä olen ollut syömättä suklaata koko tammikuun - ja irtonameja ja jätskiäkin olen syönyt vain yhdesti! Ja minä olen sentään vaihdevuosioireinen mielenterveyshenkilö.

Nyt jotain rotia! :ruoska:

Back
Ylös Bottom