Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

säästää, kun ei tarvitse useaan kertaan hakea sitä ikean höttökamaa

tätä olen myös yrittänyt sanoa, benssassakin säästäisi valtavasti, kun hakisi mööpelit rengastieltä

Minä olen hakenut, keittiön pöytä on citimarketista ja sohva suoraan tehtaalta

Kun maksaa vähän enemmän ja ostaa muualta kuin ikeasta niin säästää pitkän pennin, kun ei tarvitse useaan kertaan hakea sitä ikean höttökamaa.

"Uutta omakotitaloa rakentavat Anne ja hänen miehensä saivat alunperin vinkin rakennuksella työskentelevältä virolaiselta työmieheltä"

Kannattaa varmaan laittaa säästyneet rahat jemmaan, niille on todennäköisesti tulevaisuudessa käyttöä.

Mulla ois tänään tälle aikaa niin kaivoin opuksenkin esiin.
1579690061478.webp

Kun maksaa vähän enemmän ja ostaa muualta kuin ikeasta niin säästää pitkän pennin, kun ei tarvitse useaan kertaan hakea sitä ikean höttökamaa.

Älä ny ikeaa hauku. Hyvää settiä, paljon on meillä sieltä kamaa ja säästetty niissä. On desimittaa, kauhaa, lastaa, muutama juomalasi. Kylppärin matto, ja koiralla riepuna aito ikean lampaantalja. Jos jonkinnäköisiä koreja ja muutama hyllykin. Ja niitä muovikippoja.

Mitä tulee sellaisiin päivittäin käytettäviin esineisiin kuten: sänky, sohva, keittiön pöytä ym, ostetaan kunnon liikkeestä. Ja rahalla. Ja säästetty niissä vs ikean paska.

On ikeassa paljon hyviä tuotteita kuten ne siniset muovikassit ja kaurapuuro.

Jos taas huonekaluja haluaa niin paras tehdä itse, saa juurikin sellaisen kuin sattuu tulemaan.

Älä ny ikeaa hauku. Hyvää settiä, paljon on meillä sieltä kamaa ja säästetty niissä. On desimittaa, kauhaa, lastaa, muutama juomalasi. Kylppärin matto, ja koiralla riepuna aito ikean lampaantalja. Jos jonkinnäköisiä koreja ja muutama hyllykin. Ja niitä muovikippoja.

Mitä tulee sellaisiin päivittäin käytettäviin esineisiin kuten: sänky, sohva, keittiön pöytä ym, ostetaan kunnon liikkeestä. Ja rahalla. Ja säästetty niissä vs ikean paska.

Joo niitä (lastulevy) huonekaluja lähinnä meinasin. Ikean kssit, pienet ostokset ja lihapullat ihan ok.

Kyllä, itse tekemällä tulee sellaista kuin tuppaa tulemaan. Eilen piirsin. Nyt valmistuu paraikaa.

kenkäkoukut

hinta 13 senttiä kappale

Nova Night on ollut yllättävän hyvä itelle. Satunnaisesti. En ole uskaltanut säännöllisesti käyttää.

Mulle riittää 1 mg parina peräkkäisenä iltana, että alkaa tulla käärmeitä uniin. Satunnaisesti iha ok, mutta en uskalla enää säännöllisesti käyttää. Pidemmässä käytössä joskus vuosia sitten herättänyt yöllä 2-3 h kuluttua nukahtamisesta.

Selkäsärkyyn ihan lääkärin ohjeen mukaisesti Tramalia pari kertaa vuorokaudessa. Neljäntenä aamuna herätessä en tiennyt, mikä viikonpäivä on meneillään.

Että nyt lähti kuntoutushakemus vetämään.

Oivoi. Koko iltapäivä asiakkaita ilman taukoja.

Hyi. Sairasta tuommoinen.

Back
Ylös Bottom