Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ihan #tyystinsiisti

Screenshot_20200121-174714_QuickPic.webp

#kurapossu

Itellä toimii tuo melatoniini nykyään. Nuorempana ei toiminut tai sit en vetänyt tarpeeks. Tosin myt menee melkein joka arkipäivä, mutta ei haittaa kunhan saa nukuttua.

Mä syön aina silloin tällöin, jos tulee tämmösiä pidempiä huonosti nukuttuja jaksoja niin vaikka unensaanti ei nopeutuisi tuntuu kuitenkin siltä, että unenlaatu olisi parempaa.

Minä en voi syödä melatoniinia. Nuorempana kokeilin, silloin kun se oli vielä kokonaan reseptilääke ja ne oli jotain 5 mg:sia tai vahvempia, 10 g tms.
Ei ollut mitään muuta vaikutusta kuin se, että jos nukkui, näki ihan hirveitä painajaisia.
Noiden kokemusten perusteella en ole ikinä ostanut käsikaupan melatoniinia, vaikka ne miedompia onkin.

Tällä hetkellä menossa yöunien turvaamiseksi iltahiilarit. Iltapuuro ja leipää.
Tosin ei tietenkään aina toimi sekään, univammainen kun on. Tosin en ole yhdistänyt tähän magnesiumsitraattia, jota on kyllä kaapissa. :unsure:

^ siis oli jotain 10 mg, ei sentään grammasia. 🙃
Perhana kun ei voi editoida.

Tiedä sitten, tulisiko noista käsikaupan melatoniineista painajaisia vai ei, mutta jos kerta vahvemmat ei auttaneet nukahtamaan, niin tuskin miedommatkaan sitten.

Asennuksista puheenollen, pitäisi hankkia johdoille pätkä peitelistaa.
Luultavasti osaan asentaa sen itse seinään.

Ostoslistalla on vielä muutakin seinään kiinnitettävää.

tumblr_ppz69cCtrX1wp1695_400.gif

Pahimmassa tapauksessa jopa hifistely on sallittua, melatoniinia, magnesiumsitraatti ja yrttiteetä.
Nova Night on ollut yllättävän hyvä itelle. Satunnaisesti. En ole uskaltanut säännöllisesti käyttää.
^ siis oli jotain 10 mg, ei sentään grammasia. 🙃
Perhana kun ei voi editoida.

Tiedä sitten, tulisiko noista käsikaupan melatoniineista painajaisia vai ei, mutta jos kerta vahvemmat ei auttaneet nukahtamaan, niin tuskin miedommatkaan sitten.
Mulle riittää 1 mg parina peräkkäisenä iltana, että alkaa tulla käärmeitä uniin. Satunnaisesti iha ok, mutta en uskalla enää säännöllisesti käyttää. Pidemmässä käytössä joskus vuosia sitten herättänyt yöllä 2-3 h kuluttua nukahtamisesta.

Back
Ylös Bottom