Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on se opiskelija-status, joka ei sovi kaikille. Aiheuttaa spontaania humaltumista.Yksijakoinen best.
Miksi minä olen humalassa tänään![]()
Olen kaksi edellistä yötä nukkunut niin huonosti, että olokin on aivan vehkeestä jos näin voi asian ilmaista.
Itellä toimii tuo melatoniini nykyään. Nuorempana ei toiminut tai sit en vetänyt tarpeeks. Tosin myt menee melkein joka arkipäivä, mutta ei haittaa kunhan saa nukuttua.Pahimmassa tapauksessa jopa hifistely on sallittua, melatoniinia, magnesiumsitraatti ja yrttiteetä.
Itellä toimii tuo melatoniini nykyään. Nuorempana ei toiminut tai sit en vetänyt tarpeeks. Tosin myt menee melkein joka arkipäivä, mutta ei haittaa kunhan saa nukuttua.
#sikaapossu
...ehdokkaat...
Nova Night on ollut yllättävän hyvä itelle. Satunnaisesti. En ole uskaltanut säännöllisesti käyttää.Pahimmassa tapauksessa jopa hifistely on sallittua, melatoniinia, magnesiumsitraatti ja yrttiteetä.
Mulle riittää 1 mg parina peräkkäisenä iltana, että alkaa tulla käärmeitä uniin. Satunnaisesti iha ok, mutta en uskalla enää säännöllisesti käyttää. Pidemmässä käytössä joskus vuosia sitten herättänyt yöllä 2-3 h kuluttua nukahtamisesta.^ siis oli jotain 10 mg, ei sentään grammasia.
Perhana kun ei voi editoida.
Tiedä sitten, tulisiko noista käsikaupan melatoniineista painajaisia vai ei, mutta jos kerta vahvemmat ei auttaneet nukahtamaan, niin tuskin miedommatkaan sitten.
Sano muuta.Ja kallis.
Köyhälle.
Sen kun vetää päähän, niin pysyy pää kuivana sateessa.Tänään just kattelin reissua varten Bill Kilgore-hattua englannista.
Turhan kallista sekin.