"Sisäkatot taipui alaspäin"
Varmaan siksi.
Ja olimuuten gyproc-levyt läpimärkiä hehe.
Varmaan siksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenhän ne oli taipunut...?"Sisäkatot taipui alaspäin"
Varmaan siksi.
Jokseenkin skeptinen näiden kanssa koska aivan järjettömiä asioita liioitellaan ja ne muuttuu aivan joksikin muuksi sitten kun joku taulapää tuomari vääntää päässään asiaa.
Siinä kohtaa oli kuva sadevesikourusta joka oli vuotanut yli ulkoseinää pitkin.No selitäppäs tämä parhaiten päin:
"Naiset saivat kuulla, että katon vuotaminen on ominaisuus, ei virhe. "
Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla miten on ratkaistu se ongelma että saunan lämmetessä olohuoneen seinältä putoaa tapetit.Jokohan muuten Delggiksen remppa on valmis?
Tänään on penkkiurheiltu.
Ei laiteta tapetteja takaisin niin ne ei tipu enää?Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla miten on ratkaistu se ongelma että saunan lämmetessä olohuoneen seinältä putoaa tapetit.
Voihan ne myös naulata seinään.Ei laiteta tapetteja takaisin niin ne ei tipu enää?
Vihtu että mä kelasin mistä hiton taitoluistelusta sä höpötät ennen kuin tajusin ton edellisen postauksen.Voihan ne myös naulata seinään.
Enkä ollut edes tietoinen että tuosta taitoluisteluhommasta on tehty elokuva.
Pohdin jo että olenko mä jotain linkannut tänne vahingossa tjsp.En siis sano etteikö olisi voinut olla virheitä mutta joskus asiat muuttuu aivan ihmeelliseksi ja miksi niistä ei ole reklamoitu heti, tutkittu ja korjattu? Vaikka myyjä ei korjaisi eikä myyjälle edes kuulu niin pitäähän asukkaan itse hoitaa oma omaisuus kuntoon ja estää lisävahinkojen syntyminen eikä vaan olla sormi perseessä niin kuin lämmimnvesivaraajan kanssa joka ei ole toiminut moneen vuoteen.
Mutta ainahan sanotaan ettei sillä ole mitään vaikutusta mihinkään mitä jalkojen välissä on tai ei ole?Otahan laskin karvaiseen kouraan ja ala ynnäilemään: naispariskunta, teknisiä juttuja, sormi perseessä.
Vety on kova juttu mun sen säilöminen ei. Energiatiheää kamaa mutta yleisiin polttoaineisiin verrattuna turhan hankalaa.Suosittelen kuntit tutustuun vetyalaan. Hypee ilmassa samaan tyyliin, kun pörssin kannabisosakkeissa alussa.