🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Olen aina itse sanonut ettei noissa Conorin potkuissa ole mitään pelotetta, mutta tänään tiputti yläpotkulla Cowboyn joka varmaan kevytsarjan kovimpia potkijoita kautta aikojen.

Mahtoiko suurempi damage tulla kuitenkin ennemmin tarkottamattomasta polvesta/reidestä heti missatun vasurin jälkeen kun noista olkapäätuuppasuista, sillä ne ei näyttänyt kovinkaan kummoisilta. Cowboyn silmä on osittain jo ummessa ennen ensimmäistäkään olkapäätä, jos en nyt ihan väärin nähnyt.

Olin katsovinani, että enemmänkin reisi olisi osunut, eikä niin kovaakaan? Kyllä ne olkapää iskut, ainakin viimeinen niistä ihan hyvin varmasti tuntui. Niistähän Cowboy itsekin yllättyi ja mainitsi, että niistä nenä aukesi.

Mahtoiko suurempi damage tulla kuitenkin ennemmin tarkottamattomasta polvesta/reidestä heti missatun vasurin jälkeen kun noista olkapäätuuppasuista, sillä ne ei näyttänyt kovinkaan kummoisilta. Cowboyn silmä on osittain jo ummessa ennen ensimmäistäkään olkapäätä, jos en nyt ihan väärin nähnyt.
Itsekkin katsoin, että toi polvi varmasti teki kipeää. Voi olla, että meni jo heti tuossa vähän sekaisin.

Siitä varmasti damagea mut nenä aukes olkapäällä.

No ei tarvinnut kauan katsella,onneksi en maksanut sitä viittäkypää
Itse maksoin että näin koko kortin. Cerrone vaikuttaa aivovammapotilaalle. Nyt 3 keskeytystappiota jo putkeen ja höpisee ettei välitä vaan jatkaa... Tähän vois lopettaa. Conor hyvä pelisilmä. Mutta eipä se seuraavia matseja voita. Toivon Masvidal.

Käsittämättömän hieno näytös Conorilta. Pidin Conoria lievänä altavastaajana ihan vaan sen takia että aikaa kulunut viimekerrasta ja Cowboy ollut puolestaan aktiivinen. Tuollasen näytöksen jälkeen voi itse päättää ottaako seuraavan matsin welteri vyöstä, bmf vai lw. Bmf olisi mielenkiintoisin ja varmasti katsoja ystävällisin, no crotch sniffing. Masvidal haluaa otella vasta kesällä seuraavan kerran, luulen että Conor ei halua odotella niin pitkään.

Itse maksoin että näin koko kortin. Cerrone vaikuttaa aivovammapotilaalle. Nyt 3 keskeytystappiota jo putkeen ja höpisee ettei välitä vaan jatkaa... Tähän vois lopettaa. Conor hyvä pelisilmä. Mutta eipä se seuraavia matseja voita. Toivon Masvidal.

Samoilla linjoilla Masvidalin suhteen, mutta eilen näin haastattelun missä Masvidal kertoi että haluaisi seuraavan matsin vasta kesällä. Jotain pientä vaivaa hoitelee jne. Pahaa pelkään että Conor ei odottele 6kk seuraavaan matsiin.

Samoilla linjoilla Masvidalin suhteen, mutta eilen näin haastattelun missä Masvidal kertoi että haluaisi seuraavan matsin vasta kesällä. Jotain pientä vaivaa hoitelee jne. Pahaa pelkään että Conor ei odottele 6kk seuraavaan matsiin.

Khabib ottelee vasta Maaliskuussa ja kesällä on Ramadan, eli Khabib matsia joutus melkeen odottelemaan syksyyn, ellei Khabib sit ota matsia viel ennen kesää. Toki jos Ferguson voittaa, niin matsi voitais käydä kesällä. Luulen et Conor saattaa ottaa tässä välissä yhen matsin esim Gaethea vastaan tai sit suoraan WW tittelistä.

EDIT: Ramadan loppuukin näköjään toukokuun lopussa joten Khabib-Conor vois osua sopivasti heinäkuun alkuun international fight weekille

Khabib ottelee vasta Maaliskuussa ja kesällä on Ramadan, eli Khabib matsia joutus melkeen odottelemaan syksyyn, ellei Khabib sit ota matsia viel ennen kesää. Toki jos Ferguson voittaa, niin matsi voitais käydä kesällä. Luulen et Conor saattaa ottaa tässä välissä yhen matsin esim Gaethea vastaan tai sit suoraan WW tittelistä.

EDIT: Ramadan loppuukin näköjään toukokuun lopussa joten Khabib-Conor vois osua sopivasti heinäkuun alkuun international fight weekille

Unohtaisin Justin ottelun tässä vaiheessa, siinä matsissa, kun ei ole mitään voitettavaa. Seuraava matsi vyöstä ja sitä kannattaa odotella 5-6kk. Aikataulu menisi ihan hyvin yhteen, jos Conor aikoo kauden aikana ottaa kolme matsia.

Back
Ylös Bottom