Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mihin tätä tarvitaan?

image_view.php

Kylmän kangistaman oravan pudottamiseksi nälkäisen sotilaan kattilaan?
Jotta saisi jonkin reaktion viholliselta?
Ajanvietteeksi kun kännykästä on akku loppu?

Ei nyt edes vituta.. ihme ja kumma mutta kysyn että mistä toi taivutus viintä tulee? Onko se jotenkin kieliopillisesti oikein tjsp. tyyliin viipe tai haveri jotka kuulostaa ihan vitun urpoilta.

Viini on myös nuolikotelo, pidä sitä viintä. Hassua tämä meidän kieli.

Nyt kun on mukavasti ravittu, on hyvä maata sängyllä ja tarkistiaa ennen nukkumaanmenoa, että eihän herätyskello ole varmasti päällä, sillä kyllä ärsyttäisi aamulla herätä 5:00.

Ihmettelen kyllä ettei sulla naistenmiehenä oo sivuvaunua johon saa pirjon kyytiin.
Tällä on sellainen tarina että ostin sen faijalle 50v lahjaksi mökille, ajoi sillä ehkä 100m. Sitten se kupsahti ja otin takaisin ilman perintöveroja koska ei koskaan rekisteröinyt itselleen. Mopo ei liittynyt delaamiseen :)
E: Ja en ole mikään naistenmies, olen miestenmies!

Ja viintä, en tiedä mistä tulee. Sanonut vuosia ja sanoo myös kaverit jotka ei liity pakkikseen mitenkään, eli ei taida olla alkujaan nyyssikseltä. En ole itsekään pahemmin vlogeja katsonut.

Viintä.

Maitua.

Kekee,eli keksiä.

Kakkoo.

Tiedättekö, kun Facebook heittää välillä niitä vanhoja kuvia samalta päivältä vuoden tai parin takaa?
Minulla ne ovat yleensä koirakuvia ja saavat aikaan reaktion: "Aaaaww!!"

Niin kuin näin;
rENpajB.png

Sitten tulee se sunnuntaiaamu, kun toista kahvimukillista nauttiessa pohdit, että
"Joo, no oli ihan hyvä etten syönyt sitä eilistä konvehtirasiaa ihan kokonaan. Pitäisiköhän sitä kokeilla jotain herkkulakkoa tms.? No en kyllä tiedä jaksaako..."

Sitten avaat FB:n ruudulle lävähtää "muisto:"

YmWnSap.png

"Haista vittu."

Mulla ei noita kuvia fb:ssä näy, mutta tuli myös vastaan kännykkää selatessa. Mistähän sitä sais taas motivaatiota tai vaihtoehtoisesti rasvaimun? #vittusaatanamikäläski

Olen tässä miettinyt ihan samaa, samalla fiiliksellä.

Positiivista ainoastaan itsellä on se, että aiemminkin kohtuulliseen kuntoon on päästy ilman humpuuki-aerobisia, kuhan nyt pystys hillitteen mitä syö.
No kieltämättä olen itsekin siinä pisteessä että mietin: "No siis periaatteessahan siis on ihan mahdollista nytkin."

Pitäisi vain tehdä asioita.

Treenata ja jättää jotain syömättä. 🙈

Toi asioiden tekeminen on paha.
Vähän hölmöähän se on (ainakin omalla kohdalla) valittaa, kun on pullero, ku syö mitä sattuu. Tietää ketä kiittää ja syyttää! Taidankin lähteä vähän pitemmälle lenkille. En halua. Ääääää.

Eilen tuli käytyä buffassa ja illalla olutta, ei etene dietti ei...
Toisaalta positiivista että päivällinen oli niin muhkea ettei jaksanut koko iltana syödä muuta kuin nestemäisen iltapalan.

Back
Ylös Bottom