Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No oli tossa perjantaina muutama uusi liike jota ei ole tullut hetkeen tehtyä mm. leuanveto, ottaa kyllä kyseinen liike niin homosti voimille.

Mutta jalat ne tuntuu vasta "solmussa" olevan ihan sama kuinka paljon tekee niin aina tietää tehneensä kun treenaa jalkoja. Toki jaloissa on suuret lihakset, jotka nyt tekee muutenkin päivän aikana paljon "työtä"
Mulla on ollut koivet aivan ihmeelliset viimeaikoina, ei meinaa palautua millään ja tuntuu että olisi "tukossa".
Ennenkun tuli tehtyä ties mitä super ja tripla settejä pudotuksilla niin olihan ne vitun kipeet mutta silti 4 päivän päästä taas ihan tikissään.

Päätön aamulenkki.

Liitteet

• 20200112_092634.webp
    20200112_092634.webp
    27,4 KB · Katsottu: 180
Mulla on ollut koivet aivan ihmeelliset viimeaikoina, ei meinaa palautua millään ja tuntuu että olisi "tukossa".
Ennenkun tuli tehtyä ties mitä super ja tripla settejä pudotuksilla niin olihan ne vitun kipeet mutta silti 4 päivän päästä taas ihan tikissään.

Mä huomasin että porrasjuoksu on mulle pahin tukottaja ikinä, yli viikko meni ettei perse tunnu enää siltä, että se on kumista tehty vierasperäinen esine. Eli tekee kardion ja voimailun välimaastosta jotain + perinteistä voimalua, niin tukottaa.

...Maine Coon -kuume...

Ymmärrän ystävääsi.

Terv. Krooninen kisukuume

fotolia_138361424-768x658-1.jpg

"Ensin otan sydämesi ja sen jälkeen teen sinusta orjani."

maine-coon-cat-photography-14.jpg

"Alamainen. Olet tuottanut minulle pettymyksen.
Ruoka-aikaan on viisitoista minuuttia, eikä ruoka ole vieläkään kupissani.
Pidä huolta siitä, että tämä ei toistu."

maine5.jpg

Joku on pyyhkinyt kakkapyllyn lakanaan.

Tarpeellinen muistutus. Vaikka lakananvaihdollahan tuosta selviää, niin silti ihan vähän helpottaa.
Kiitos. :heart:

2,5h ja lähes #tyystinsiisti.

Tiedän kyllä senkin, ettei kannattaisi konepesussa ottaa vahalla vanhan skeidan kapselointia. Mutta teen aina niin.

Liuotinpesuainetta meni varmaan kolme litraa ja lopuksi normaalinen pesuaine.

Maine coon on iso otus. Naamavärkki hivenen liian jylhä omaan makuun. Räsy, birma, siperian kissa ja norjalainen metsäkissa miellyttävän näköisiä. Abyt ja somalit myös nättejä. Venäjän sininen, scottish fold, american curl, bengali... Nähtävästi vaan tykkään kissoista. Persialaiset ja exoticit ei niin iske, itämaiset kanssa hieman njääh sekä karvattomat otukset.

Back
Ylös Bottom