Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itsellä joskus auttaa se, että ajattelen meneväni sinne ja tekeväni täysi niitä liikkeitä kun huvittaa välittäen mitään mistään ohjelmista tai tavoitteista.
Pitäs ehkä ottaa joku tavoite tai ohjelma käyttöön, koska ei ole ollut piiiitkään aikaan mitään.

Erilaiset ja vaihtelevat ärsykkeet salilla piristävät myös mieltä! Mä oon nyt viime syksystä alkaen treenannut samalla jaolla ja pohdin pitäisikö vaihtaa :unsure: tulosta on kyllä tullut, rikkoako jotain mikä toimii..?

Vesillä olo on mukavaa, aina.
Pitäisikö ottaa reissuun mukaan rommia pullo, jos päästäisiin Karibian tunnelmaan? Keinuvaa kyytiä on kuitenkin varmasti luvassa.

Sain tänään telineen puntariin, näytti Kajsnan lukemia.

DSC-1120.jpg

Pitäs ehkä ottaa joku tavoite tai ohjelma käyttöön, koska ei ole ollut piiiitkään aikaan mitään.

Mä tein ryssänpenkkiohjelman, niin 6 viikon ohjelma venähti sellaseen 14 kuukauteen että tuli se luvattu 105%, kun olkapää tulehtu pahasti. =D Liian rankkaa, jto:n opeilla mennään nyt, toistoja varaa, joka neljäs viikko kevennys ja fokus top tykkänään pois sarjatiukkuuksista ja enempi sinne että toistot nättejä. Näyttäis alustavasti toimivan, syssymmällä oli vieläkin liikaa liian tiukkoja sarjoja, nyt kevennän entisestään.
Penkkilihas reenattu!

Pitäisikö ottaa reissuun mukaan rommia pullo, jos päästäisiin Karibian tunnelmaan? Keinuvaa kyytiä on kuitenkin varmasti luvassa.

Sain tänään telineen puntariin, näytti Kajsnan lukemia.

DSC-1120.jpg
Kunhan vauhti on maltillisempi, kuin aiemmin linkkaamassasi videossa.

Pullo rommia kuviin, niin Alicia nukahtaa, kun lukee reissupäivityksiä.

Teline vaikuttaa sopivan jykevälle.

Kai siellä salilla heiluessa joku suunnitelma keskimäärin kannattaa olla. Tosin, itselläni taas ei ole tavotteita ollut oikein ikinä ainakaan painojen suhteen.

Ennemminkin halunnut onnistua jossain yksittäisissä kehonpainoliikkeissä kuten flag, muscle upit ja käsillä kävely.

suunnitelma keskimäärin

allekirjoittaneella: pyrin, että en näytä samalta mitä jotkut imiset joita rock`n`roll GAYkoilla näkee

YoursVesa

tänäänkin satavarmasti saan nähdä,molemmilla silmillä, imisiä joilla huono ryhti

Pari vuotta tehnyt niin kuin toiset sanoo.
Tavallaan on "ohjelmointi" mutta ei se tuossa lajissa oikein tahdo toimia kun väkisinkin tulee jaloille niin paljon kuormitusta, nytkin on jalat ihan helvetin tukossa ja olen jopa harkinnut kotona venyttelyä/rullausta joten melko laidalla aletaan olemaan 😁
Jos haluan johonkin kehitystä niin pakko olla selkeä ohjelma jossa se kehitystä kaipaava kohta on priorisoitu hieman toisten kustannuksella.

Taas ollut mietteissä jakso oikealla salilla mutta ei oo vaan saanut aikaiseksi.

Ite kävin heittelemässä 18 väylää frisbeegolfia. Oli eka ja vika kerta, kun meen tuolle radalle talvella ilman nastakenkiä. Aivan jäässä tommonen mäkinen metsämaasto ja heittopaikatkin paikoitellen umpijäässä, niin pitää seuraavan kerran varustautua vähän paremmin.. Kerran pari taisin vähän liukastella, mutta ei mitään haavereita ja hyvää teki ulkoilla.

Vaihdevuosien opiskelua.

Kysy vaan suoraan minulta!

Joulutauon jälkeen kävin puoli-invalidien fysioterapeuttisessa selkäjumpassa. Piti ottaa tuplaten särkylääkkeitä.

Olen aloittanut terveellisen elämän eli olen ollut ilman suklaata jo yli viikon. Eilen söin Viennetta-kakun, mutta sekin oli mansikanmakuinen, koska tiukka linja.

En ole itselleni mitään lupauksia tehnyt, mutta olen nyt aika useasti vain mennyt salille vaikka motivaatio ei ihan tapissa aina olekaan, mutta se toimii hyvänä paikkana nollata ajatukset.

Nyt on vklp paussia ja maanantaina täytyy mennä ennen töitä salille, ei vaan mitään kovin rankkaa settiä viitsi vetää kun iltaan asti joutuu töissä olemaan. Yleensä tykkään enemmän käydä salilla töiden jälkeen, kun saa ajatukset nollata, mutta ei aina ole mahdollista käydä töiden jälkeen.

Töistäkin jos pääsee yhdeksältä illalla pois niin minä menen siihen aikaan ennemmin kääntämään kylkeä sängylle ja vetää peittoa korviin kuin salille. :D Mutta olen minä kuullut, että jotkut kävisi öisinkin treenaamassa.

Mä tein ryssänpenkkiohjelman, niin 6 viikon ohjelma venähti sellaseen 14 kuukauteen että tuli se luvattu 105%, kun olkapää tulehtu pahasti. =D Liian rankkaa, jto:n opeilla mennään nyt, toistoja varaa, joka neljäs viikko kevennys ja fokus top tykkänään pois sarjatiukkuuksista ja enempi sinne että toistot nättejä. Näyttäis alustavasti toimivan, syssymmällä oli vieläkin liikaa liian tiukkoja sarjoja, nyt kevennän entisestään.
Penkkilihas reenattu!
Tein elokuulta penkissä 10x10. Kerran viikkoon salia. Joulukuun puoliväliin tolla taktiikalla. Nyt ei oo sen kummempia, ku juoksuun ohjelmaa. Pitäs salille keksiä joku ohjelma. Voimaakin olisi taas kiva tehdä, mutta pelkään miten nivusen kanssa käy. Ehkä palaan asiaan, kun elämä ehkä alkaa helmikuussa ja pystyy suunnittelemaankin jotai.

Työpäivästä saa yliannostuksen sosiaalista kanssakäymistä. Huomenna uudestaan, mutta nyt makaan sängyssä ja kuuntelen radiosta Tapparan peliä.

Mun pitäs tehdä itselle kuntotesti tänä vuonna, saman kun tekee jokavuosi niin näkee mihin suuntaan mennään.
Aloin taas työstämään tissiosastoa (omaa) ja voiskin ottaa kohta ton 10x10 vaihteluksi. Tällä hetkellä koittanut pitää 2x viikkoon niin että toinen on muutaman toiston voimasarjaa tyyliin 6x3 ja toinen sitten pidempää ja räjähtävästi + painetta hakien niin toiminut ainakin ennen.
Vinopenkkiä kässäreillä tehnyt aina lopuksi ja kun aloitin niin meni 6 toistoa per sarja nätisti niin nyt meni viimeksi 10 ekassa nätisti. Harmi vaan että on ton paikan painavimmat kässärit, pitää vaihtaa kahvakuulaan varmaan.

Kai siellä salilla heiluessa joku suunnitelma keskimäärin kannattaa olla. Tosin, itselläni taas ei ole tavotteita ollut oikein ikinä ainakaan painojen suhteen.

Ennemminkin halunnut onnistua jossain yksittäisissä kehonpainoliikkeissä kuten flag, muscle upit ja käsillä kävely.

Paino se oma kehokin on ja noi vaatii vielä enempi taitoa ja koordinaatiota, niin varmaan jonkinlainen "ohjelmointi" eli suunnitelmallinen treenaaminen olisi hyvästä.
Ei mullakaan mitään hienoa ohjelmaa ole, mutta on suurinpiirtein suunnitelma millä painoilla mennään ja mihin tahtiin hitaasti pakertaen ylöspäin ja sitten nuo keventävät viikot ylhäällä. Tärkeintä että säännöllistä ja ettei aja itseään mihinkään umpikujaan. Ei kait se sen kummempaa ole. Näin toivon ja luulen, saas nähdä mikä pettymys ja kaljanjuontikevät tästä sitten oikeasti muodostuu. =D

Paino se oma kehokin on ja noi vaatii vielä enempi taitoa ja koordinaatiota, niin varmaan jonkinlainen "ohjelmointi" eli suunnitelmallinen treenaaminen olisi hyvästä.
Ei mullakaan mitään hienoa ohjelmaa ole, mutta on suurinpiirtein suunnitelma millä painoilla mennään ja mihin tahtiin hitaasti pakertaen ylöspäin ja sitten nuo keventävät viikot ylhäällä. Tärkeintä että säännöllistä ja ettei aja itseään mihinkään umpikujaan. Ei kait se sen kummempaa ole. Näin toivon ja luulen, saas nähdä mikä pettymys ja kaljanjuontikevät tästä sitten oikeasti muodostuu. =D
Onhan nuo juu tavotteita, mutta ne on ollut sellaisia sivutuotteita, että reenannut johonkin noista ennen varsinaista reeniä. Ja taas itse "painojen" nostelu sitten on ollut tavotteetonta puuhastelua.

Kunhan nyt jotain käy puuhaan, niin pysyy se ryhti.

Tosin, kai niitä tavoitteita voi asettaa siihen kaljan juontiinkin?

Muistakaa, välillä on hyvä kuunnella ratiosta tanssimusiikkia. Ja jos jostain, niin saarelta tätä radio-ohjelmaa.

np:
Ian Van Dahl
Castles In The Sky

hoho

edit. aikoinaan nuorena kuntina kun vielä yökerhot kiinnosti ja Danny Howard oli Dance Anthemsissa DJ:nä niin oli helppo bongailla biisejä tuosta ohjelmasta joita soitettiin suomessa puolen vuoden kuluttua. Olin edelläkuuntelija.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom