Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

2E605201-7F7B-4A72-A9D7-7C749265438B.webp

Muuten hyvä, mutta jää kokoustarjoiluista iso osa nauttimatta. :ROFLMAO:
Niin no, minulla on kyllä kaikki sellaiset kokoukset missä on tarjoilu olleet sellaisia, että on ollut siihen päälle hotelliyö.

Tosin aivan samapa se on, kun yleensä olen kyllä viimeistään välillä 22-24 hotellihuoneessa. Jos on erityisen raskas päivä, velvollisuus-seurusteludinnerit lähinnä ahdistaa. Saati, että lähtisi jatkamaan yöhön. Eieiei. Liian monta kertaa lähdetty ja jälkeenpäin mietitty; "miksi en vaan lähtenyt siinä kohtaa nukkumaan, kun muut lähti jatkamaan?"
Ei ole tullut vuosiin lähdettyä. Ja muistanpa, että taitaa olla viimeisen 5-6:n vuoden ajalta yksi kerta, kun kokousreissulla meni pilkun yli jossain randompaikassa ja seuraava aamu alkoi kioskin limppareilla, skarppina ysiltä tietysti. Oli alkuvuotta 2017. Ei siinä, oli kiva reissu ja hauska porukka. Ei kuitenkaan ole tarvetta toistaa liian usein.

Omassa normiarjessa kun voi mennä niin kuin parhaaksi näkee, ei oikein jaksa innostua kokousmatkojen vapaudesta saati tarjoiluista.
Kun ei tarvitse siitä arjesta lomaa.

edit. Mutta onhan se kiva syödä suklaalevy ja siihen vielä päälle kaapista löytynyt karkkipussi ilman, että tarvitsisi jakaa niitä toisen kanssa. Tosin, en tiedä onko se varsinaisesti jakamista, että yleensä toinen ottaa pari ja minä syön kaikki muut. :unsure:

Niin no, minulla on kyllä kaikki sellaiset kokoukset missä on tarjoilu olleet sellaisia, että on ollut siihen päälle hotelliyö.
No, nää oli ehkä vähä just porukan kokoontumisen ja maailmalta julkisilla saapumisenki myötä vähä semmosia, että ensin asiat alta pois, ja ruoalla sitte myös sovitetut viinit ja kahvin kans laatukonjakki. Tästä ois iso osa menny sivu suun, jos ois omalla autolla ollu.

Hotelliyöreissut oli sitte toki erikseen.

Muoks: oi niitä aikoja, kiitos tästä muistelusta. Kokonaisuutena, nyt on elämässä hyvä. :giggle:

Nähtävästi jalka kärsi Heltzingin reissusta. Pari päivää lepoa juoksusta ja kävelystä, jospa sillä rauhottuis.

Olo on kuin olisi mennyt automurskaimen läpi. No kahvit ja puurot naamariin.

Nyt kun muistaisi, että minkä elokuvan ajattelin eilen illalla katsoa, niin käyttäisin samaa aietta joka ilta nukkumaan mennessä.

Pudotin cociksen makuisen C-vitamiiniporetabletin vesilasiin, kävin hakemassa tv-tasolta kaukosäätimen,
hörppäsin sitä C-vitamiinia ja asetuin mukavasti sohvalle ja heräsin klo 7:34.

cat-lying-on-sofa.jpg

Kaukosäädin vieressä sohvalla. TV ei ollut ehtinyt käynnistyä.
C-vitamiinia lähes täysi lasillinen jäljellä.

En muista koska viimeksi olisin nukkunut näin hyvin. En ole herännyt kertaakaan koko yönä.

🥳

tavaas atalap teetas

tänään,on,hieno päivä

tasan 12h ja olen ”kotona”

olen valmis: tukka on leikattu ja parta ajettu

"Iranin ilmailuhallinnon johtaja Ali Abedzadeh sanoi aiemmin olevansa varma, että pudonneeseen ukrainalaiskoneeseen ei osunut ohjusta.

– Yksi asia on varma: tähän koneeseen ei osunut ohjusta, Abedzadeh sanoi perjantaina lehdistötilaisuudessa pääkaupunki Teheranissa"

Yllätyitkö? Minä en.

"Iranin ilmailuhallinnon johtaja Ali Abedzadeh sanoi aiemmin olevansa varma, että pudonneeseen ukrainalaiskoneeseen ei osunut ohjusta.

– Yksi asia on varma: tähän koneeseen ei osunut ohjusta, Abedzadeh sanoi perjantaina lehdistötilaisuudessa pääkaupunki Teheranissa"

Yllätyitkö? Minä en.
Hieman ihmetellyt miksi ne ampuu poispäin lentävää kohdetta?
Jotenkin sinne suuntaan tulevan voisi vielä ymmärtää.

Back
Ylös Bottom