Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silloin ei parane valmistaa itse niitä pinaattilättyjä. Menee sekin eines hukkaan, jos kerran oikein mikään ei kelpaa ja kaupan pinaattilätyt ainut syötävä eines. Itse tehtyjen jälkeen luultavasti pyydetään nekin itse tehtyinä.Pienen määrän kun laittaa niin ei maistu ollenkaan.
Enpä ole aatellutkaan että sitähän voisi laittaa ihan kastikkeisiin kanssa, letut meillä on kyllä lettuin ja niitä harvoja valmiseineksiä on pinaattiletut joista muksu tykkää.
Siis varmasti tekisin vähintään yhtä hyviä ja parempiakin kuin kaupan mutta kun niitä saa olla muutenkin tekemässä useammin kuin huvittaisi.Silloin ei parane valmistaa itse niitä pinaattilättyjä. Menee sekin eines hukkaan, jos kerran oikein mikään ei kelpaa ja kaupan pinaattilätyt ainut syötävä eines. Itse tehtyjen jälkeen luultavasti pyydetään nekin itse tehtyinä.![]()
Trust me, kyllä se muksu syö sen verran että hengissä pysyy. Mulla on ollut ongelmia saada muksua syömään, syönyt vauvasta asti huonosti, on luuta ja nahkaa, mutta kyllä se korjaantuu teini-iässä tai viimeistään kun täyttää 20.Siis varmasti tekisin vähintään yhtä hyviä ja parempiakin kuin kaupan mutta kun niitä saa olla muutenkin tekemässä useammin kuin huvittaisi.
Niissä on kuitenkin kohtuulliset ravintoarvot ja mulla tuo muksu meinaa olla nihkeä syömään muutenkin niin pitää tavalla tai toisella saada kaloreita kurkusta alas. Karkkiakaan ei viittis syöttää.
Voi kauhia.

Tottahan se tuokin, toinen poitsu onkin jotain 100kgTrust me, kyllä se muksu syö sen verran että hengissä pysyy. Mulla on ollut ongelmia saada muksua syömään, syönyt vauvasta asti huonosti, on luuta ja nahkaa, mutta kyllä se korjaantuu teini-iässä tai viimeistään kun täyttää 20.
Mulle ois oltu tehty vasektomia.Turvottaa.
Turvottaa.
Ei yhtään alkoholia. Suklaatakin huolestuttavan vähän. Alan tulla vanhaksi."koulutuspäivillä" on ryypiskely aloitettu siis ihan normiaikaan: aamulla.
Ei yhtään alkoholia. Suklaatakin huolestuttavan vähän. Alan tulla vanhaksi.
Iltajuhliinkaan ei taida jaksaa lähteä.
Oivoi.Pitäisi ehkä huolestua.
Oivoi.