Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

en reenaa mm. niskaa, käsiä, pohkeita, vattoja,

tarkemmin kun tuumailee, en tee mitään yksittäistä (oletettua) lihasta erikseen, suuria kokonaisuuksia, onely (NAISten painoilla) välillä jopa alle, riippuu NAISesta kuka sattuu olla yht.aikaa kuntoilemassa

En nopialla haulla löytänyt mitään, eli siis treenatteko niskaa ja kuinka niskanlihaksia näin kotosalla vois treenata. Tää ei nyt välttämättä oo niin :offtopic: mut ihan sama.
Eipä varmaan monikaan mutta joskus itkupotkunyrkkeilyä kun harrastin niitä tehtiin pareittain
Ihan niin yksinkertaista että ollaan naamat vastakkain ja toinen jarruttaa kun nostat päätä ja sitten toiseen suuntaan "vääntää" ja toinen jarruttelee.
Tulee ihan vitun kipeeksi ekoilla kerralla niskalihat.

Hei ku täällä on Seinäjoelta tyyppejä niin ajattelin ilmoittaa, että minä tahdon Provinssirockiin ja aion olla kännissä kuin käki kolme päivää! Saimme tämän huippuidean ystäväni kanssa, nyt pohdimme erilaisia majoitus- ja logistiikkaratkaisuja.
Menette vokotille yökylään.

Hän voi varmaan myös kuskailla teitä tyystinsiistillä henkilöautolla festarialueelle ja takaisin.

Hei ku täällä on Seinäjoelta tyyppejä niin ajattelin ilmoittaa, että minä tahdon Provinssirockiin ja aion olla kännissä kuin käki kolme päivää! Saimme tämän huippuidean ystäväni kanssa, nyt pohdimme erilaisia majoitus- ja logistiikkaratkaisuja.

Hyvä tietää, voipi laittaa provinssin päivystykset epätoiveeksi.

minä, onely, katsoin kun muut pelas, ei ollu kloppina varallisuutta niin kalliiseen harrasteeseen
Njoo, bärsehän tuota auki oli tuohon aikaan itelläkin, vaikka kävin parina kolmena iltana viikosta töissä jo lukioaikaan. Lukion jälkeen (ja varmaan osittain jo sen aikanakin) rupesin jeesailemaan salilla, niin säästi pelaamiskustannuksissa.

mitä @Max131 veikkaa, soittavatko nousevana lavvantaiba GAYkalla
Enpä näköjään muistanu tuota koko tunnaria.. Julkaistiinkos Gianna Sisters Amigalla alun perin..

Japskit väsäsivät kyllä joitain ihan timanttisia tunnareita vanhoihin Nintendo-peleihin. Tosi hienoja melodioita. Kaverilla on käsittääkseni edelleen aktiivinen projekti, jossa ovat vääntäneet metallicovereita noista nintendo-tunnareista ja soittelevat niitä pelitapahtumissa jne.

Valitettavasti myös aivan vieras kyseisen orkesterin livekattaus.. Saattaisin mennä kyllä katsomaan minäkin, jos täällä soittaisivat.

Ei hele. En voi nykyään yhtä ainutta elokuvaa katsoa niin että en ala parkumaan.
Ei siinä jos olis jotain itkettävää mutta Interstellar ja ihan just äsken Forrest Gump. Tsiisas.

Minä en kuulkaa tiennyt, että 7UPiin on joskus laitettu litiumia.

En minäkään, mutta nyt tiedän.
Oisin varmaan tuohonkin aikaan ostanut mieluummin sitä Coca-Colaa.

7Up kuulostaa kyllä hassulta valinnalta juoman nimeksi, kun on tullut sellainen käsitys, että litium tasoittelee enimpiä uppeja... ja tasoittelee myös toiseenkin suuntaan.

En voi nykyään yhtä ainutta elokuvaa katsoa niin että en ala parkumaan.

Itken ihan mielelläni elokuvaa katsoessa, jos siltä tuntuu.

Jos itkee ennen elokuvaa, ei itke elokuvan aikana ja itkee taas elokuvan jälkeen, niin asiat voisivat olla elämässä paremminkin.

Menette vokotille yökylään.

Hän voi varmaan myös kuskailla teitä tyystinsiistillä henkilöautolla festarialueelle ja takaisin.

ei ehi

Saattaisin mennä kyllä katsomaan minäkin, jos täällä soittaisivat.

katselen ko. org.Esteriä aivan vaan sivukuluina, varmaan arvaat: minkä tähären, olen lavvantainan #läsnä

Seinäjoki Metal Festival 2020

Areena Stage:
20:00 - 20:45 Lord of the Lost (GER)
21:15 - 22:15 Fear of Domination
23:00 - 00:00 Insomnium

Club Stage:

20:45 - 21:15 Chronoform
22:15 - 23:00 Vorna
00:00 - 01:00 Machinae Supremacy (SWE)

Vallankumouskaarti kaivaa verta nenästään.
Voi olla mutta jos jenkit alkaa oikeasti niitä ohjuksilla (kun ei muuten voi) kurmuuttaa niin ollaan WWIII porteilla kolkuttelemassa.
Irak hoitui aikanaan vihatun johtajan ja toisiaan vihaavien ryhmien ansiosta mutta Iranissa on enemmän kansallismielistä porukkaa jotka ei välttämättä juokse karkuun tai antaudu heti.

Itken ihan mielelläni elokuvaa katsoessa, jos siltä tuntuu.

Jos itkee ennen elokuvaa, ei itke elokuvan aikana ja itkee taas elokuvan jälkeen, niin asiat voisivat olla elämässä paremminkin.
Aivan. Tuossa on kyllä järkeä.

Minä vaan ihmettelen tätä muutosta. Elokuvat jotka olen nähnyt eivätkä ole ennen itkettäneet, nykyään itkettää. Ja uusia kun katsoo niin lähes aina itkettää.

Back
Ylös Bottom