Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Akillesjänne tai gastrocnemiuksen mediaalipää (kts yst tennis leg)
7 min kohdalla omat hiukset osui yllättävän kovaa oikeaan silmään. Muutoin vammoitta.

1 h 4 min. Keskisyke 131, maksimi 165. Kulutus 513 kcal. Neljästään pelattiin. Kahdestaan pelattii hetki, saisi juoksutettua itsensä kuoliaaksi kahdestaan pelatessa. Täytyy käydä joskus kokeilemassa.

Hankin kanssa sulkapallomailan nyt viikonloppuna. Pitäs parin kaverin kanssa alkaa käymään pelaamassa. Siinä olis jo viikolle hyvin tekemistä, jos sain kerran käytyä lyömässä sulkapalloa, kerran uimassa ja pari kertaa joko painimassa tai punttisalilla.

Harkinnassa myös erikoisratkaisuna frisbeegolfreissu hiihtolomalle. Epsanjassa olis kai ainakin joku asiallinen rata.

Mä olen ihan tosissaan pohtinut jos pitäisi välivuoden töistä.
Jotenkin sellainen päätön raataminen ilman hyvää syytä tuntuu aivan tarpeettomalta. Varojen loppuessa tehdään kiljua.

Mä olen ihan tosissaan pohtinut jos pitäisi välivuoden töistä.
Jotenkin sellainen päätön raataminen ilman hyvää syytä tuntuu aivan tarpeettomalta. Varojen loppuessa tehdään kiljua.
Suosittelen.

Tässä kun on lomaillut aika reilusti, niin huomenna paluu sorvin ääreen ei tunnu sitten lainkaan pahalta.

Tälläin välihuomiona salilta:

Bikinifitness -esiintymisliikeharjoitukset herättävät ristiriitaisia tunteita. Näyttää vähän pitempäänkin hapenpuutoksesta kärsineen yksilön heilumiselta, mutta samaan aikaan tekis mieli mennä vähän tuikkaan.

Tä.

Mun täytyy pitää gta:n jälkeen tunti pään tyhjennystä ennen kuin lähden autoilemaan etten aja ihmisten päälle 😁
On myös paha kun ajat keskellä yötä 500 km siirtymää alueella missä on ainoastaan satunnaisia muita autoja liikkeellä ja kuuntelet Rammsteinia - tulee ajettua sellaset 160 km/h pitkää pätkää.

Tjahas.. Tirsat ehkä kahdeksassa osassa yhdestä vajaaseen kasiin, kun aivot päätti, että tänä yönä mietitään kaikkea jännää. Parin tunnin päivänokoset kyllä eiliseltä pankissa, että toimintakyky kohtuullisen ok.

Se tilannetaju..
1578378796897.webp

Niska pamahti niin täysin jumiin että viime yönä pisin yhtäjaksoinen uni oli noin 15min. Liikerata oman arvion mukaan 5% normaalista. Hyvin alkoi mulla paluu arkeen. Noh kohta käymään työterveydessä vaikka mitäpä ne sille niskalle siel tekis... Pitäisi kai oikeesti priorisoida omia rahoja vähän tähän hyvinvointiin ja alkaa juoksee se pari kertaa viikossa jollain hierojalla... kallista lystiä.

Muistakkaan milloin olisi nukkunut näin hyvin. 2300 -> 0700 vain yhdellä lyhyellä heräämisellä välissä. Tosin nyt työpisteellä nukuttaa.

Back
Ylös Bottom