Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilen kun saapui työpaikalle iltavuoroon kun aurinko paistoi ihanasti ja oli valoisaa, niin mietin että pääseekö eteläsuomessa luistelemaan kertaakaan tänä vuonna? olisiko sellasta talvea ollut koskaan Suomessa ettei saa jäitä kentille? En nyt varsinaisesti itse lumea ja jäätä kaipaa, mutta nyt kyllä aika kultaa muistot omasta lapsuudesta kun luisteltiin se 3kk ihan nonstoppina.

Eilen kun saapui työpaikalle iltavuoroon kun aurinko paistoi ihanasti ja oli valoisaa, niin mietin että pääseekö eteläsuomessa luistelemaan kertaakaan tänä vuonna? olisiko sellasta talvea ollut koskaan Suomessa ettei saa jäitä kentille? En nyt varsinaisesti itse lumea ja jäätä kaipaa, mutta nyt kyllä aika kultaa muistot omasta lapsuudesta kun luisteltiin se 3kk ihan nonstoppina.
Jep. Ite mietin syksyllä, että tekis tänä talvena paluun ladulle.

Ja mietiskelin tuossa myös laskettelukamojen ostoa. Eipä taida kannattaa.

Ei varmasti tule jäätä, mistäkö tiedän?
Koska olen sopinut treffit järvenjäälle luisteluun kun jäät tulee ja tämä tarina on tosi :ROFLMAO:

Sen verran tuuli aamulla, että alamäkeen sai polkea vauhtia ja tuuli meinasi kaataa minut ja pyörän.

Kajsna voi varmaan edullisesti suorittaa tarvittavat paksu- ja peräsuolentähystykset sekä peräruiskeet. Jytky!
Saattaa tarvita hieman harjoittelua.

En ymmärrä torkuttamista. Miesolento torkutti kaksi tuntia aamulla. Se ite kai kerkeää nukahtaa jossakin määrin herätysten välillä, ite en nukahda. Olen väsynyt ja murrr.

En ymmärrä torkuttamista. Miesolento torkutti kaksi tuntia aamulla. Se ite kai kerkeää nukahtaa jossakin määrin herätysten välillä, ite en nukahda. Olen väsynyt ja murrr.
Kyllä mä ymmärrän jos kerran tai ehkä kaksi siirtää kelloa 5 minsaa mutta kaksi tuntia?
Eikä olisi jokseenkin järkevämpää laittaa se kello herättämään 2 tuntia myöhemmin?
Onko sillä puuhelmet estänyt verenkierron päähän?

IMG_20200103_101722.webp
Ei hyvä tämä. Raija Nokkalan maalaus Sininen niitty. On jokseenkin tuskaista saada palat kohdilleen. On muuten sinistä.

Mun mielestä esim Tinderissä olisi hyvä emoj missä on torkutus ja ruksi päällä, vähän kuin on helppo tunnistaa tupakoimattomat siitä heidän emojista, molemmat tavat on meinaan yhtä oksettavia.

Torkuttaminen on kyllä tyhmintä mitä voi tehdä, ja jos samassa sängyssä nukkuu toinen, niin puhdasta vittuilua häntä kohtaan. Selkeä eroperuste 😡

Minulla myös herää kysymys miksi se herätys on edes päällä, jos sitä sitten kokoajan siirtää? Laittais suoraan viimeisen mahdolliseen aikaan.

Back
Ylös Bottom