Melko kattava otanta kaikesta, mistä en pidä. Ja näistä pitäisi tehdä sapuskaa.
katso liitettä 211114
Näillä esitiedoilla minulla on hyvä resepti. https://www.kotipizza.fi/app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
katso liitettä 211114
Näillä esitiedoilla minulla on hyvä resepti. https://www.kotipizza.fi/app
No pesee kyllä minkä vaan karvarannepitserian.Kotipitsa on pitserioiden romania, en tue.
katso liitettä 211114
No pesee kyllä minkä vaan karvarannepitserian.
Ohanse kalliimpikin joo.hinnassa #hehe
ommeinaa sielä jo niin kovat hinnat etten ole enää 2-3 vuoteen piipahtanu
JOO!! Tuut pelaa mun kanssa CODia!Jos sulla on Node vielä kiinni niissä analogisisääntuloissa, niin sitä vähemmän on tarvetta tuolle Genelecin omalle volapotikalle. Sitähän tarttee käytännössä silloin, kun signaali tuodaan kaiuttimelle digitaalisena ja vaimentamattomana ja vola säädetään vasta kaiuttimen signaalinkäsittelyssä ennen DA-muunnosta. Ei tartte olla GLM-softaa auki, kun volan voi säätää tuolla potikalla.
Ja joo, jos ei kiinnosta puljata, niin sehän on sillä hyvä sitten. Monet vaan kokevat ne GLM:n tekemät vakiokorjaukset riittämättömiksi ja säätävät niistä eteenpäin oman makunsa mukaan. Mää nyt olen lähinnä vaan katsonut, että GLM ei tee lentoaikakorjauksia ja jos GLM on tehnyt korjauksia tyyliin yli 200hz, niin olen nollannut ne. Viimeisimpänä napsautin hyllysuotimella pienen -1dB vaimennukset keskialueelle ja yläpäälle.
Illalla pitäs tehdä @gonzaless it ja tilata PS4. Kai sillekin saa jotain pallonheittelypelejä, joita rouva tykkäis pelata.. itselle sitten jotain räiskintää.
tätä osastoa
Varsiselleri ei myöskään varsinaisesti hivele makuaistireseptoreitani.Kyllä tuo munakoiso on vain harvinaisen pahaa apetta.
Kyllä tuo munakoiso on vain harvinaisen pahaa apetta.
Varsiselleri ei myöskään varsinaisesti hivele makuaistireseptoreitani.
Ei mielikuvaa.Entä tuore korianteri?
...maistuu saippualta...
Pieni määrä oikeanlaisessa ruuassa on jees mutta ei liikaa.