Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hirveä homma valmistella kaikki wokkia varten.

1577632685465.webp

Jos sulla on Node vielä kiinni niissä analogisisääntuloissa, niin sitä vähemmän on tarvetta tuolle Genelecin omalle volapotikalle. Sitähän tarttee käytännössä silloin, kun signaali tuodaan kaiuttimelle digitaalisena ja vaimentamattomana ja vola säädetään vasta kaiuttimen signaalinkäsittelyssä ennen DA-muunnosta. Ei tartte olla GLM-softaa auki, kun volan voi säätää tuolla potikalla.

Ja joo, jos ei kiinnosta puljata, niin sehän on sillä hyvä sitten. Monet vaan kokevat ne GLM:n tekemät vakiokorjaukset riittämättömiksi ja säätävät niistä eteenpäin oman makunsa mukaan. Mää nyt olen lähinnä vaan katsonut, että GLM ei tee lentoaikakorjauksia ja jos GLM on tehnyt korjauksia tyyliin yli 200hz, niin olen nollannut ne. Viimeisimpänä napsautin hyllysuotimella pienen -1dB vaimennukset keskialueelle ja yläpäälle.

Illalla pitäs tehdä @gonzaless it ja tilata PS4. Kai sillekin saa jotain pallonheittelypelejä, joita rouva tykkäis pelata.. itselle sitten jotain räiskintää.
JOO!! Tuut pelaa mun kanssa CODia!
Mä en ole saanut mistään kaveria siihen 🙁

Joulu sitten oli ja meni. Aika messevää mässäilyä taas. Onneks lomat jatkuu. Pian uusivuosi. Taitaa olla yhdestoista uusvuos ilman alkomahoolia.
Sillon vielä kun maistui niin käytiin laivalla pari uuttavuotta. Se oli sikkeä. Naiset antautuvaisempia kuin koskaan milloinkaan.

Korianteri on kyllä fifti-siksti, monien mielestä herkku ja yhtä monen mielestä maistuu saippualta.
Pieni määrä oikeanlaisessa ruuassa on jees mutta ei liikaa.

Back
Ylös Bottom