Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jestas. Taisin tänään sopia ekat yövuorot. Olen aina ollut hyvä nukkumaan mutta yövuoron jälkeen tykyttää niin helesti, että en tiedä mitä siitä sitten tulee. Saas nähdä. Jos vaikka vain pari yövuoroa per lista tekis eikä ahnehtisi niitä enempää. Muuten voi tulla kropan kanssa ongelmia.

Tänään oli neljäs ja viimeinen kerran maksettu ruoka tämän joulun osalta. Ensi jouluksi jos saisi viisi ruokailua.

Tämä puhuttelisi meikäläistä kovasti:

Jännä juttu ettei ole tullut yhtään tarjousta vaikka on noinkin edullinen tuo lähtöhinta.

tarjousta
Jumallaut, piti alkaa huutaan alasinta, mutta unohdin kun tuli yllättävää muuta puuhaa.

Onneksi meni yli mitä olin suunnitellut. Ajattelin että 500 e on maksimi. Oli muutama pala kerran selästä irti ilkeesti. Mutta nyt oli jo kokoa ja jalkakin ois ollut valmiina. Jatketaan metsästystä. Hyvä löytö silti, thänks.

Kalenteri kesälle, tsek.

Ens vuoden allakkaan kannattaa merkata jo nyt kesäkuun kaks ekaa viikkoa varatuksi.
Minä luulin, että meilläkin on varaus kesäkuun alkuun, todennäköisesti 6.6.;

Tulipa nukuttua huonosti, niska jumissa ja pää kipiä.
Kajsna ei antanut eilen ruokavinkkiä niin nyt joutuu olemaan nälässä.

Mitä, joku tutkija sanonut ettei biologista sukupuolta voi muuttaa leikkaamalla ja saanut potkut.
Tiedeyhteisö pitänyt hänen mielipiteitään vaarallisena, alkaa ihan tuntumaan ajalta jolloin Darwin ei meinannut aluksi julkaista teostaan evoluutiobiologiasta. Mennäänkö tässä ihan snadisti nyt takaperin? Koska maapallo on taas litteä ja aurinko kiertää maata?

Minä luulin, että meilläkin on varaus kesäkuun alkuun, todennäköisesti 6.6.;
Jumallaut, piti alkaa huutaan alasinta, mutta unohdin kun tuli yllättävää muuta puuhaa.

Onneksi meni yli mitä olin suunnitellut. Ajattelin että 500 e on maksimi. Oli muutama pala kerran selästä irti ilkeesti. Mutta nyt oli jo kokoa ja jalkakin ois ollut valmiina. Jatketaan metsästystä. Hyvä löytö silti, thänks.

Kalenteri kesälle, tsek.
79530386_107953440692823_6043840930543304704_o.jpg

Perua ei enää voi.

varaus kesäkuu

heeseekellä tiedossa myös nähtävää kauhavan ent.lentosotakoulun alueella 12-14.6.2020 & 25.-28.6.2020

ryhtyy kalenterissa olemaan merkintää

Back
Ylös Bottom