Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikin
^ minä oon tämmösenä pula-alan porvarina vaan marssinut suomalaiseen ja ostanu, mitä haluaa lukea. Lomalla ostin pari eKirjaakin, mutta ihan saatanasta lukea joltain tabletilta. Yöaika ehkä vähän poikkeus, koska semmoset kirjaan kiinnitetyt lukuvalot on vielä enemmän saatanasta.
Minun tarvitsemani kirjojen lähtöhinta on noin 60€. Mun perse ei kestä ostella sen hintaisia kirjoja.

Lisäksi se on niin kovin trendikästä kun ei osta omaa.

Ei liity asiaan mutta on trendikästä olla ekologinen ja käyttää kestokassia kaupassa, kierrättää vaatteita ja tavaroita yms. Köyhänä tätä on tehnyt jo vuosikymmenien ajan. Mutta nyt se on trendikästä.
Lisäksi olen osallistunut ilmastotalkoisiin monen monta vuotta kun ei ole ollut mahdollisuus matkustella. Mutta nyt kun mulla on mahdollista matkustaa edes kerran vuodessa lentokoneella niin sen aion tehdä. Se on nyt muiden vuoro olla lentämättä. Vaikka mun lentäminen tai lentämättömyys ei tätä maapalloa pelasta.

Mutta eikö sitä vasta uutisoitu, että otsonikerroksen aukko on pienempi ekaa kertaa 40 vuoteen.

#kysyksjoku

Minun tarvitsemani kirjojen lähtöhinta on noin 60€. Mun perse ei kestä ostella sen hintaisia kirjoja.

Lisäksi se on niin kovin trendikästä kun ei osta omaa.
Aa, sen verran persaukinen itekin kuitenkin, että ostelen pääsääntöisesti noita 10-12€ pokkareita. Ja jos oikein haluaa jonkun, niin 25€ voi maksaa jostain uudemmasta.

Sikälikin tuo lainaus olisi fiksumpaa, kun kämppä on kirjoja täynnä, eikä ole edes kunnollista kirjahyllyä. Saa kannella noita varastoon ja vituttaa jo valmiiksi lähteä muuttamaan jotain kirjaläjää.

Lisäksi olen osallistunut ilmastotalkoisiin monen monta vuotta kun ei ole ollut mahdollisuus matkustella. Mutta nyt kun mulla on mahdollista matkustaa edes kerran vuodessa lentokoneella niin sen aion tehdä. Se on nyt muiden vuoro olla lentämättä. Vaikka mun lentäminen tai lentämättömyys ei tätä maapalloa pelasta.

Ei kannata ottaa omantunnontuskia, lentomatkustaminen on varmimmin kasvavia juttuja tällä planeetalla.
Tämän päivän lööppi oli:
Pääministeri Marin ilmastokokoukseen yksityiskoneella - Iltalehti

Lentomatkustamisen kehitys huonoimmassa ja parhaimmassa skenaariossa. Kukin voi itse päättää mikä on paras ja mikä huonoin.
Meillähän on ihan valtiollinen lentoyhtiö jonka eteen Suomi Oy tekee töitä että sen menestyy parhaalla mahdollisella tavalla.
forecast-chart-2.webp

Seinäjoella käyny safkalla vain Holy Smokessa. Oli ainakin savua nimensä mukaisesti sen verran, että ois pitäny melkein olla joku naamari. Mutta ruoka muistaakseni ihan hyvää.

Haiskahtaa vahvasti 3ree tulostukselta.

Sjoen ruokakulttuurista en tiedä mitään. Kerran olen jollain paikallisella Nesteen asemalla tankannut ysikasia pyörään.

Sitähän, se.

Jos olohuoneeseen saisi CNC:n niin ois voinut tehdä alumiinista. Tosin, voisihan tuosta tehdä muotin ja valaa alumiinista, mutta ei se ole niin tyylikästä.

lastu on aina lastu

Ääs joella on ainakin ollut hyvä rilli-kulttuuri. En tiedä onko enään.

ei ole kevyttä: se

oikeasti täälä ei ole hyviä ruokapaikkoja kun hampurilaiset(kabacka ja pyhä savu & grillit) ja etniset pitsat(kototie) ja etninen kiinalainen(ilonan talo) ja muutamia lounaspaikkoja jotka eivät ole vkl avoinna

kaikki muu ruokatarjonta on persoonatonta ketjutavaraa, en suosittele

Eikö puuhelmipoiccikselle maistu Huhta Pubin eväät?
Hän on töissä. Maanantaina tarkoitus suunnata ääsjoelle. Ideaparkissa ei oikein sen kummosempia ruokapaikkoja näyttäny olevan. Itse 2010 piikissä, vai mikä olikaan, asioinut ja sairaalassa ruokaillut ääsjoella. Ja hesessä. Ja subissa. Ja todennäköisesti apsilla. Joten...

paljon edullisempi, kun henkilöauto: millä kehtaa piipahtaa ydinkeskustassa

joo, sinne ei kannata mennä muutenkaa, säästyt pettymykseltä

käy mieluummin TheVesalla
Perus liikkeet näytti olevan. Lähen lähinnä veljen perheen henkiseksi tueksi reissuun. Keskinen voi tietty olla yksi vaihtoehto, siellä käyty miljoona (ehehehhe) kertaa.

Back
Ylös Bottom