Onkohan mun sohvassa lämmitys, kun makoillessa tuli hiki
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikö pärjää The Vesalle?
Onkohan mun sohvassa lämmitys, kun makoillessa tuli hiki![]()
säästösyistä jätetään lämpö pois
Vähän opettelua uuden asumuksen lämmityksen kanssa.
Varustelistaan lisätty hitsausinvertteri. Kaverini lupasi Kenpin lainaan.Minä olen nähnyt suihkutilan lattian jolla ei voinut kävellä kuin suihkusandaaleilla. Oli himan kuumahko.
Sellaista se on, kun 80 asteista vettä laitetaan suoraan lattian kiertoon.![]()
En tiedä miten tuo sinun kommentti liittyi tohtorin lattiaan mutta venäjällä olivat joskus tehneet talvivaluja niin että raudoitteeseen oli laitettu virta hitsausmuuntajasta joka lämmitti sitä sen verran että ei valut päässeet jäätymään.Varustelistaan lisätty hitsausinvertteri. Kaverini lupasi Kenpin lainaan.
Ei se liitykään, mutta (p)erämies J tietää mistä on kyse.En tiedä miten tuo sinun kommentti liittyi tohtorin lattiaan mutta venäjällä olivat joskus tehneet talvivaluja niin että raudoitteeseen oli laitettu virta hitsausmuuntajasta joka lämmitti sitä sen verran että ei valut päässeet jäätymään.
Yhtään vähättälemättä Marinia niin veikkaan että ura on tuossa pestissä lyhyt ja kuoppainen.saa nähdä mihin valkoisten heteroiden joilla äänioikeus- puolueen kannatus vielä nouseekaan
katso liitettä 164175
Hyvä! Sillähän liimaa jo vaikka mitä tarvittaessa.Varustelistaan lisätty hitsausinvertteri. Kaverini lupasi Kenpin lainaan.
Yhtään vähättälemättä Marinia niin veikkaan että ura on tuossa pestissä lyhyt ja kuoppainen.
Jos ei saa hallitusta historiallisesti kaatumaan niin pidän pienenä ihmeenä.
Ainoa hyvä asia, mitä tuolta kommariakalta voi odottaa, on se, että se toivottavasti saa vauhtiin päästyään demarien kannatuksen romahtamaan lopullisesti.
Ihan normi setti demareilta. En odottanut mitään vähempää. Petyin vähän kun Ana Rinteestä ei tullut pääministeriä.Paaterostakin tuli ministeri, kummastuttaa tämä demareiden touhu.
#hallitussekoilu
Paaterostakin tuli ministeri, kummastuttaa tämä demareiden touhu.
Hieno juttu että askarteluministerillekin on löydetty joku homma.Ihan normi setti demareilta. En odottanut mitään vähempää. Petyin vähän kun Ana Rinteestä ei tullut pääministeriä.