Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama!Itse olen laulanut karaokea tasan kerran elämässäni ja sanonpa, että olin silloin aivan helvetinmoisessa humalassa.
Joutuu tyhmänä kysymään, että lähteekö Martineista se paneeli helpolla irti..? Ne lienevät muuten varsin veemäiset muuttaa.On tämä muuttaminen mukavaa. Puolet kamoista ehkä saatiin tänään siirrettyä. Mutta ekat löylyt omassa saunassa, tsek. Olutta, oli.
Itse olen laulanut karaokea tasan kerran elämässäni ja sanonpa, että olin silloin aivan helvetinmoisessa humalassa.
Nolla kertaa, pitää joskus korjata tämäkin...Itse olen laulanut karaokea tasan kerran elämässäni ja sanonpa, että olin silloin aivan helvetinmoisessa humalassa.
Monta kertaa. Joskus jopa selvinkin päin.Itse olen laulanut karaokea tasan kerran elämässäni ja sanonpa, että olin silloin aivan helvetinmoisessa humalassa.
Joutuu tyhmänä kysymään, että lähteekö Martineista se paneeli helpolla irti..? Ne lienevät muuten varsin veemäiset muuttaa.
Itse olen laulanut karaokea tasan kerran elämässäni ja sanonpa, että olin silloin aivan helvetinmoisessa humalassa.
Telkkarissa nähty tissi ja Joxusta tullu demari.
Kaikkea sitä ehtii tapahtua yhdessä yössä.
Aivan. Liekö malleissa tuon suhteen eroa, kun jotkin Martin Loganin panelit näin harrastuspalstalla myynnissä ihan irrallisina, niin luulisi, että ne saa johonkin kiinnikin :DEij lähde. Ollenkaan. Tai no tietenkin lähtee, kun lisätään voimaa, mutta ei ole tarkoitettu irrotettavaksi. Kyljelleen patjan päälle, niin liikkuu kivasti. Vaikeinta niitä on kantaa, kun pohjasta nappaa otteen on paneeli äkkiä katossa kiinni.