Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On tämä muuttaminen mukavaa. Puolet kamoista ehkä saatiin tänään siirrettyä. Mutta ekat löylyt omassa saunassa, tsek. Olutta, oli.
Joutuu tyhmänä kysymään, että lähteekö Martineista se paneeli helpolla irti..? Ne lienevät muuten varsin veemäiset muuttaa.

Itse olen laulanut karaokea tasan kerran elämässäni ja sanonpa, että olin silloin aivan helvetinmoisessa humalassa.

Pistän paremmaksi. Olen "laulanut" 2 kertaa: ensimmäisen ja viimeisen.
Umpijurrissa kaveri oli ilmoittanut minut laulamaan.
Dj kuulutti minut lauteille kun olin sopivasti kusella, tulin suunnilleen sepalus auki kompuroiden lavalle suoraan kertosäkeeseen ja otin yleisöni suvereenisti.
Tunnelma oli täydellinen ja minut uhattiin tappaa seuraavan aamun koitteessa.

Sanotaan näin, olen nyt sdp:n pöydässä mutta meno on hyvä. Mitä sanoa?

Lopputulos on se, että suunta on sama, vaikka välimatka eri. Poliittiset immiset on kyllä hassuja ja erikoisia.

Joutuu tyhmänä kysymään, että lähteekö Martineista se paneeli helpolla irti..? Ne lienevät muuten varsin veemäiset muuttaa.

Eij lähde. Ollenkaan. Tai no tietenkin lähtee, kun lisätään voimaa, mutta ei ole tarkoitettu irrotettavaksi. Kyljelleen patjan päälle, niin liikkuu kivasti. Vaikeinta niitä on kantaa, kun pohjasta nappaa otteen on paneeli äkkiä katossa kiinni.

Kaksi kertaa karaokea baarissa keskellä päivää ja molemmat kerrat tänä vuonna.
Tosin ei joutunut yksin nolaamaan itseään niin sai lähinnä aukoa suuta kuin kala kuivalla maalla ja hymyillä söpösti niin meni läpi.

Itse olen laulanut karaokea tasan kerran elämässäni ja sanonpa, että olin silloin aivan helvetinmoisessa humalassa.

Olen laulanut karaokea ihan selvinpäin, meni nuotin vierestä

Telkkarissa nähty tissi ja Joxusta tullu demari.

Kaikkea sitä ehtii tapahtua yhdessä yössä.

Joxuz alkaa ikääntymään.

Eij lähde. Ollenkaan. Tai no tietenkin lähtee, kun lisätään voimaa, mutta ei ole tarkoitettu irrotettavaksi. Kyljelleen patjan päälle, niin liikkuu kivasti. Vaikeinta niitä on kantaa, kun pohjasta nappaa otteen on paneeli äkkiä katossa kiinni.
Aivan. Liekö malleissa tuon suhteen eroa, kun jotkin Martin Loganin panelit näin harrastuspalstalla myynnissä ihan irrallisina, niin luulisi, että ne saa johonkin kiinnikin :D

Eilen taisi olla

Huge-soapy-tits-massage-of-Daniella-Wang-in-Due-West-Our-Sex-Journey-2012.gif

Back
Ylös Bottom