Oma suosikkini on vasemmalla takana oleva herrasmies joka pomppaa yhden penkkirivin verran eteenpäin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja Pss. ettei postaus mee hukkaan niin.. ite tein.
En tunnista kuvasta tarkempaa mallia, mutta Martin Loganit oletan? Mulla tökkäisee vähän elektrostaattien ulkomuoto, mutta kyllä tuolla paketilla soundin pitäs olla aikas kohdallaan. En oo kyllä ite oikein kuullutkaan kunnollisia elektrostaatteja, subilla tai ilmankaan, mutta kehuja noista kyllä näkee, kun lueskelee.Vanha - uusi
e: käytettyjä
Martin Loganit

AivanElectromotion ESL, halpismalli.
Onksulla mitään huonekorjainta noiden kylkeen? Ei ole siis tietoa, kannattaako tommoisia lähteä korjailemaan, vai koittaa vaan löytää paikka ja koittaa akustoida tilaa.Aivan mahtavan kuuloisia mun korvaan, mutta hyvin tarkkoja ovat tilasta, asettelusta ymsjneetc.. Ulkonäkö on tietenkin tekniikan sanelema, mutta on nuo kauniimmat kuin mitä itse rakensin joskus 90-luvun lopussa.![]()
Onksulla mitään huonekorjainta noiden kylkeen? Ei ole siis tietoa, kannattaako tommoisia lähteä korjailemaan, vai koittaa vaan löytää paikka ja koittaa akustoida tilaa.
Kyllä tuolla hifipölhöjen palstalla näytetään paremmillakin laitteilla kuunneltavan streamia, eli Deezerin Hifia tai Tidalin vastaavaa. Kummatkin tarjoavat cd-tasoista ääntä. Onhan noita sitten lisäksi esim. Highresaudio ja Qobuz, jotka tarjoavat musaa ja latauksia vielä korkeammalla laadulla, mutta noista ei ole toistaiseksi omakohtaista kokemusta. Tarkoitus on kyllä ollut tutustua.Mutta kertokaas nyt vanhalle mitkä ovat nykyään digitaalisen toiston järkevät muodot? Spotifyä ei noilla paljoa kannata kuunnella. Ilmeisesti on jotain häviöttömiä formaatteja, jotka verkkolevylle ja toisto jollain, millä? Kauheesti nykyvahvareissa on kaikkia kirjainyhdistelmiä mitkä ei kerro mitään. Toki Naisella on paljon ceedee-levyjä ja ilmeisesti vielä enemmän älpee levyjä. Ceedeet jos sais digiaikaan olis varmaan näppärä?
Sorry, mutta. CD:t on digiaikaa. Täh?Ceedeet jos sais digiaikaan olis varmaan näppärä?