Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha. Nautin tästä. Vittuakos tarvii asua siellä perslävessä. Suomessa on tilaa kyllä rakentaa talot niin väljästi, ettei tarvi tietä painaa oven eteen.

Asuintalot rakennettiin liian matalalle Vantaalla, vedet valuvat kaduilta pihoille
d02e6409dd3b476eb4584f6f3c991aba.jpg.webp

Mikähän pitäisi olla kaliiberi että menis kerralla tosta betoniseinästä läpi?
Yhtenä vaihtoehtona pohdin että tiputan yöllä postilaatikosta kuivajäätä eteisen pullolleen ja ilmanvaihto oikosulkuun.
Kun kuivajää "sulaa" niin siitä ei jää vesijäämiä ja hiilidioksidi on haihtunut yön aikana ja jäljellä on vain nätti ruumis.

Mulla on ainakin sellainen kokemus, että metelöitsijät ovat joko päihdeporukkaa tai sitten parisuhdemesoajia, jotka riitelevät ja raivoavat toisilleen kaikesta.
Täytyy profiloida vihollinen, ennen kuin ryhtyy offensiiviin. :unsure:

E: ensimmäiselle ryhmälle pyrkisin kaljahuollon katkaisuun, varmasti antautuisivat nopeasti. Toiselle voisi esimerkiksi toimia murtautuminen asuntoon ja jättää sinne vieraita sukkia, kalsareita ja pikkuhousuja + veitsiä esille käden ulottuville, niin hoitelevat itse itsensä.

Mulla on ainakin sellainen kokemus, että metelöitsijät ovat joko päihdeporukkaa tai sitten parisuhdemesoajia, jotka riitelevät ja raivoavat toisilleen kaikesta.
Täytyy profiloida vihollinen, ennen kuin ryhtyy offensiiviin. :unsure:

E: ensimmäiselle ryhmälle pyrkisin kaljahuollon katkaisuun, varmasti antautuisivat nopeasti. Toiselle voisi esimerkiksi toimia murtautuminen asuntoon ja jättää sinne vieraita sukkia, kalsareita ja pikkuhousuja + veitsiä esille käden ulottuville, niin hoitelevat itse itsensä.
Veikkaan että ihan päihdeongelmaisia.
Voisin väittää että on joku porukka ja aina kun jollain on rahaa niin pellit auki.
Valitin isännöitsijälle niin sanoi että pitäisi jepet kutsua aina paikalle, ei kyllä millään viittis mutta pakkohan se on kun ei se tosta laimene vaan pahenee jos kukaan ei puutu siihen.
Jos se on toi viereinen kämppä niin voisin porata reiän seinään ja laskea siitä hiilidioksidia vaikka asunnon täyteen?
Kuten varmaan huomaatte niin pyrin aina heti lopulliseen ratkaisuun 😁
E: lievempänä keinona pohdin jos raastais tänne jonkin betonimurikan sen seinää vasten ja 7.01 alkais iskuporalla jytkyttää siihen? Toimenpide luonnollisesti aina näiden mölyiltojen jälkeisenä aamuna.

Viimeksi muokattu:
Jos se on toi viereinen kämppä niin voisin porata reiän seinään ja laskea siitä hiilidioksidia vaikka asunnon täyteen?
Kuten varmaan huomaatte niin pyrin aina heti lopulliseen ratkaisuun 😁

Miinuspuoli tässä, että hiilidioksidi on lempeä ja kivuton tapa mennä.
Mulla on kokemusta hiilidioksidilla tappamisesta btw. Uhrit olivat viattomia, mutta tieteen nimissä.

Hiilidioksidi ei vissiin ole hyvä lopetuskeino kanille?

Pienimmille eläimillehän toi on helppo, kun pieni tila täyttyy hiilidioksidista helposti ja nopeaan. Ei kait se kanin kohdalla ole muusta kyse kuin että on sopiva paikka. Tajuhan siitä lähtee ihan hetkessä ja sitten henki, kun on konsentraatiot kohdillaan. Tosin mun koe-eläintekniikan kurssista on 20+ vuotta aikaa, enkä ole sen koommin aiheen parissa viihtynyt. :-)

Hiilidioksidi ei vissiin ole hyvä lopetuskeino kanille?
Teuraseläinten lopetuksessa taitaa olla yleisin tapa Suomessakin?
Ne menee sellaista liukuhihnaan pitkin "altaaseen" jossa on hiilidioksidia ja siellä lähtee sitten taju melko humaanisti.
Sopinee myös kaneille ja jos konsentraario kasvaa sopivaa tahtia niin ensin vain "nukahtaa" ja sitten tajun ollessa kankaalla tukehtuu ilman että on koko asiaa edes tajunnut.

Blondikin tajuaa että vesiä pitäisi johtaa talosta poispäin eikä kohti taloa...
Näinhän se on. Tuossa tapauksessa on tainnut käydä niin, että suunnitteluporukalla ei oo ollut tulevia tiekorkoja tiedossa/käytössä. Toi kaupungin tie on tehty tonne sen jälkeen kun noi talot on tehty.

Tyhmä virhe, mutta inhimillinen toisaalta.

Poliisin kannattaisi alkaa myös selailla huolella Kansalliskirjaston vanhaa sanomalehtiarkistoa, sieltä voisi haastaa postuumisti oikeuteen aika monta lehteä ja toimittajaa.

1574418122026.webp

Back
Ylös Bottom