Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta pitäs mennä testaamaan miltä tuntuu ajaa lumella paskoilla kesärenkailla.
Toisaalta olen samanlaisessa lumessa ajanut asfalttijyrällä jossa siis tasaiset teräsvalssit enkä silloinkaan saanut mitään tuhoa aikaiseksi.
Em. tapahtuman rohkaisemana toivon että edes suola-auto olisi päristellyt tuolla keskustan suunnalla.

Paikoillaan pönötys käy varmasti pitkän päälle tylsäksi, silloin voi kokeilla toiminnallisia lajeja joissa sekä tuli että liike.
Vaikeustaso pompsahtaa samalla aika mukavasti.
Eppäillä sopii että noinkohan edes sieltä saa nallipyssyä vaarallisempaa käteen.
Kiinnostavaa voisi kyllä olla.

Meillä oli eilen pikkujoulut ja käytiin ampumassa, käsiaseilla. Oli kivaa! Kokeilin muutamaa erilaista asetta. Osuin suurinpiirtein maalitauluun, osa jopa mustalle alueelle, mutta ei se kyllä ihan helppoa ollut. Ois kiva olla tossa lajissa parempi. Ehkä menen omalla ajalla joskus uudestaan! (y)
Tykkään myös ampumisesta. Ammun tarkkuutta ilmakiväärillä omassa pihassa, mutta tahtoisin pistoolin. Oon välillä käynyt ampumaradalla ampumassa pistoolilla ja tykkään pistoolissa juurikin siitä että se on pienempi ja kevyempi käsitellä kuin ilmakivääri.

Hmph. Olisi saanut nukkua vielä tunnin. Kaipa se on sama vääntäytyä ylös.

Pari viime viikkoa olen itse järjestelmällisesti nukkunut kuin tukki ja herännyt vasta herätyskelloon, aamuyön kissaherätyksistäkin olen nukahtanut uudelleen heti kun aktiivinen häiriköinti on loppunut. Hiljaisuus ja raikas ilma tekevät ihmeitä, ei ole ikävä ihmisvarastoon.

Oho. En oo uskaltanu käydä muutamaan viikkoon puntarilla, koska syömiset ollu vähän mitä sattuu ja ollut läski olo. Ei nähtävästi isoa vahinkoa, 67.5.
Odotin 72.5+ tulosta.
Puntarisi toimii näköjään voimanoston sääntöjen mukaisin korotuksin:
'..painon oltava jaettavissa 2,5 kilolla. Yritysten välisen korotuksen on oltava vähintään 2,5 kg, ellei kyseessä ole ennätysyritys.'

Kaveri teki väkisin mun päästä 3d mallin kun halus esitellä jotain sony puhelinta. Kai mun iphonessa luulis olevan sama toiminto, paitsi parempi vielä.

Tulihan siitä jännä.

Pyysin tekemään mun kullista samanlaisen, muttei suostunu :(

Kaveri teki väkisin mun päästä 3d mallin kun halus esitellä jotain sony puhelinta. Kai mun iphonessa luulis olevan sama toiminto, paitsi parempi vielä.

Tulihan siitä jännä.

Pyysin tekemään mun kullista samanlaisen, muttei suostunu :(
Ei suostunu tekeen sun kullista sun päänmuotoista?

Ihme tyyppi!

Mulla olisi yksi .22 ylimääräinen vaimennin. Pitääkö niiden ostamiseen olla lupa?
(tuli tuosta linkistä aiemmin mieleen)
Vastaan ite itelle, näyttää olevan sekin luvanvarainen kapistus ostaessa.

Se on taas viikonloppu. Tänään sauna, lepoa ja yleistä laiskottelua.
Mennyt tässä muutama viikko ihan 0 alkoholi linjalla niin äsken kävin hakemassa lonkeroa, ajatuksena sipaista ne kapeisiin kasvoihin.
Ei vaan millään malttas olla jo sihauttamatta mutta mulla on jotenkin tuo kello 18 ollut sellainen raja. Tosin se nyt saattaa hieman haeskella paikkaa silloin tällöin...

Taidan hakea pari makusteluolutta illaksi. Lisäksi pata-ainekset.

Toivottavasti häkkivarastosta löytyy riittävästi materiaalia laitetelineeseen, ettei tarvitse huomenna lähteä suhaamaan puukauppaan.

Kohta voi tulla hiki.

Screenshot_20191108-165325_Gallery~01.webp

Mennyt tässä muutama viikko ihan 0 alkoholi linjalla niin äsken kävin hakemassa lonkeroa, ajatuksena sipaista ne kapeisiin kasvoihin.
Ei vaan millään malttas olla jo sihauttamatta mutta mulla on jotenkin tuo kello 18 ollut sellainen raja. Tosin se nyt saattaa hieman haeskella paikkaa silloin tällöin...
Muutama olut piiiitkästä aikaa, eka tsup just äsken.

Back
Ylös Bottom