Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No onhan turha tuo Wolt, ei toimita toiseen kaupunkiin vaikka sieltä olisi lyhyempi kuin saman kaupungin vastaavasta.

Pitäisikö alkaa huolestumaan henkisestä tilasta?

kaappi.webp

Saavatkohan ehdollista, jos ei aiempaa rikostaustaa?

Nämä tappoivat Etelä-Korealaisia kapitalisteja, se ei Pohjois-Koreassa varmaankaan ole kummoinen rikos. Loikkaamisesta tulee kuolemantuomio, se on selvä juttu. Mutta ehkäpä noita murhia voisi pitää lieventävänä asianhaarana?

Suomessa ei palautettaisi, koska se olisi epäinhimillinen tapa kohdella laittomia maahanmuuttaja murhaajia ja saisivat ehdollista, kämpän, puhelimen, käyttörahaa ja kerhohuoneen. Murhattua laivan kapteenia epäiltäisiin rasistiksi.

Tuli käytyä tänään(kin) työhaastattelussa. Jos johonkin tämän kaiken kuran keskellä on tyytyväinen, niin siihen miten helppo nykyään on kommunikoida / keskustella vieraiden ihmisten kanssa. 10v nuorempi minä ois stressannut mahdottomasti ja nykyään vastaavat tilanteet tuntuu vahvuudelta 😊

Minä, joka en todellakaan ole mikään tietotekniikan ihmelapsi, oon ihan loppusuoralla että saan mun uuden verkkokaupan avattua. Oon niin ylpeä itsestäni, en olisi ikinä uskonut pystyväni tähän!

Minä, joka en todellakaan ole mikään tietotekniikan ihmelapsi, oon ihan loppusuoralla että saan mun uuden verkkokaupan avattua. Oon niin ylpeä itsestäni, en olisi ikinä uskonut pystyväni tähän!
Hienoa!
Kai kuulut jo verkkokauppiaiden ryhmään äfbeessä? Sieltä saa paaaaaljon hyviä vinkkejä!

Onko siellä myös ohjeet facebook-arvonnan järjestämiseen, joka ei oikeastaan edes ole mikään arvonta?
Ei taida olla mutta voi yhdessä ihmetellä miten saa ihmiset kommentoimaan ja jakamaan mainosta luullen että jotain voi voittaa vaikka ei ole edes luvattu mitään voittoa, eikä mainittu edes kilpailua.

Nyt sitten eroon oireista.

Itse en hlökohtaisesti lähtisi kokeilemaan vaikka AVI, poliisi jaTukes on turvalliseksi todennut.

Back
Ylös Bottom