Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

10kg pitäis ottaa vekka. Kesäloma + pari vko jälkeen lähti yht 6kg. Oli parempi olo. Nyt kaik takaisin korkojen kera.
Mulla ei oo onneks tullu yhtään. Kiloissa.

Mutta kun ottaa huomioon, että viimeseen kuukauteen salireeniä ehkä 30 min takana, niin voi kuvitella vaan mitä on korvattu ja millä.

Onneks hallifutiskausi alkaa ens viikolla. Ja myös aukeaa uusi Liikku sali tohon lähelle, johon otin tutustumistarjouksena 9e/kk kortin. Tosin vaan tämä eka kuukausi, mutta jospa se siitä taas lähtis liikenteeseen. Nyt on taas illat aikaa, kun golf-kausi on ohi.

Mulla tuli jtn +13kg dietin pohjista mutta ei se ole ns. normaalipainosta kuin +5kg.
Huomaa muuten moisen muutoksen esim. leukoja vedellässä (takaapäin vedellessä polvissa)

Gom-aka-Gom-Kogaru-perfect-Asian-tits-gif.gif

Mun vaaka taitaa olla rikki. Kolmen viikon ajan jo näyttänyt tismalleen samaa lukemaa sillä yhden desimaalin tarkkuudellaan. Eihän se noin voi mennä.

^ Mun pitää myös saada ainakin se pari senttiä pois.
Kesällä tiputin painoa jo neljä kiloa. Mutta sitten jumitti. Nyt en ollut reiluun kuukauteen käynyt puntarilla kunnes viime viikolla kävin ja tällä viikolla ja viime viikkoon verrattuna oon taas viikossa tiputtanut painoa kilon, toivottavasti se jumitus nyt on taas hetkeksi selätetty.
Mä en myöskään ole käynyt muutamaan viikkoon puntarilla, ja onneks kun aamulla yritin niin tehdä, niin oli patterit loppu vaa'asta. :giggle:
Olen syönyt taas aivan "Gingerinä" viimeiset viikot, eli herkkuja päivittäin, normiruuat unohtuen ja sitä rataa.
Voisin elää croissanteilla ja noilla Profeel-vanukkailla (minttusuklaa!).

Se on kuntit v k l. Alkoi jo lounaan jälkeen.

Suunnitelmissa matematiikan saloja sekä puuhastelua metallin ja 3D-mallinnuksen parissa.

Back
Ylös Bottom