Ulkona.Missä karheikko?
Mielessä itää vielä lyöntiverkko.
Eli saa painettua pallon kyllä seinästä/ikkunan läpi sinne karheikkoon.
Ja valaisinremonttiakin varmaan pukkais.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ulkona.Missä karheikko?
Vinkkinä jatkoon että ne akkukäyttöisetkin iskevät pulttipyssyt avaa mutterit jos niitä ei ole kiristetty liian tiukalle syksyllä.Mulla oli kyllä joku pilipali pulttipyssy mutta se ei jaksanut avata pultteja. Mutta nyt mulla on sellainen pitkä momenttivarsi, keväällä toivottavasti aukeaa sillä.

Vau mitä värejä! Työkaluja voisi saada enemmänkin väritettyinä!Vinkkinä jatkoon että ne akkukäyttöisetkin iskevät pulttipyssyt avaa mutterit jos niitä ei ole kiristetty liian tiukalle syksyllä.
Näihin on myös saatavilla sellaisia jatkovarren näköisiä momenttipätkiä just kiristykseen. (ei käytetä avattaessa)
Väritkin sopii sun alusvaatteisiin
![]()
Momenttisauva 1/2" Bahco BWTB12P
120 Nm TILAPÄISESTI LOPUSSA. Bahcon laadukkaat erikoisteräksiset 1/2" vääntövarret käytettäväksi iskevissä mutterinvääntimissä. Kun maksimimomentti saavutetaan, varsi antaa periksi. Saatavilla 10 erilaista vartta 75-200 Nm käyttöalueella. Käytetään iskuhylsyjen kanssa. Saatavana myös 5 kpl:n...www.tooloutlet.fi
Itse suoriuduin täysin naurettavilla vehkeillä.
Vehkeitä: on.Mitä helvetin vehkeitä te tarttette renkaiden vaihtamiseen?
Vehkeitä: on.
Siksi niitä on mukava käyttää ja tulee kaikkea sen johdosta värkkäiltyä muutenkin ajankuluksi.
Vähän kuin etuleikkuri, on vaan mukava vetää kunnon vehkeillä.
Riippuu keneltä kysyt. Yksi ohjesääntö on alumiinivanteille, että 90-120 N. Itse laittanut 110 N. Sama peltivanteille tässä huus hollissa.Jos käyttää nyt tuota uutta momenttiavainta niin mistä tiedän mihin momenttiin pultit kiristetään?
Itse laittanut 110 N. Sama peltivanteille tässä huus hollissa.
Harvoin näkee noin täydellisiä ohjeita.Riippuu keneltä kysyt. Yksi ohjesääntö on alumiinivanteille, että 90-120 N. Itse laittanut 110 N. Sama peltivanteille tässä huus hollissa.
Muista nollata monenttiavain käytön jälkeen, eli älä jätä sitä siihen säädettyyn lukemaan. Jousi sisällä kuoleentuu.
Jes kiitti, eli vaikka 100 N tai vähän päälle voisi olla hyvä ja muistettava luku kaikille vanteille.Riippuu keneltä kysyt. Yksi ohjesääntö on alumiinivanteille, että 90-120 N. Itse laittanut 110 N. Sama peltivanteille tässä huus hollissa.
Muista nollata monenttiavain käytön jälkeen, eli älä jätä sitä siihen säädettyyn lukemaan. Jousi sisällä kuoleentuu.
Se on vaan 120N silloin se.Kun ostin edellisen auton, niin se oli 1,5m teräsputkea jatkovartena ja 80 kg miestä siellä päässä roikkumassa ennen kuin aukesi pyöränpultit edellisen omistajan jäljiltä![]()
Se on vaan 120N silloin se.
(laskelmassa ei ole huomioitu mahdollista dynaamista massaa)
Miehen massa on usein varsin dynaamista.Se on vaan 120N silloin se.
(laskelmassa ei ole huomioitu mahdollista dynaamista massaa)
Tai vielä hieman tarkemmin: kerrotaan putoamiskiihtyvyyden likiarvolla 9,81 m/s^2.Yksi nolla lisää.