Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei. Maitoa. Teehen. Henk.koht mielipide.

Vaikka pidän kouluhommia hyvin mielenkiintoisina, niin silti ne unohtaa yhtä nopeaan kun oppikin, koska ei niitä vaan tarvitse.
Täytyy sanoa, että näissä tietotekniikan jutuissa on hyvin harvassa kurssit, joilla ei olisi mitään kiinnekohtaa käytännön hommiin. Tämä kyseinen kurssi on Oliopohjainen suunnittelu ja ohjelmointi ja vaikka näitä ei missään oikeissa hommissa Smalltalkilla koodailla, niin asia pitää kyllä ymmärtää, jos softaa tekee.

P.S tuli äsken maailman eniten verta nenästä. Onneksi etähommissa.

Ei. Maitoa. Teehen. Henk.koht mielipide.

Vittuilua aiheesta vähintään 20 vuotta jo. Kaffetta en ole ikinä maistanut. Veikkaus on että paskaa.

Venäjällä asustellessa oli hupaisaa. Meinasivat sitruunaa laittaa mun teehen aina. Sai huutaa että NJET. Moloko, moloko. Ja näyttää käsimerkeillä kuten puristaisi tisseistä maitoa. Ei kyllä hyvä heilunut ikinä, mutta maitoa oli saatava.

On myös hyvä muisto teestä maidolla. Duuni tarjoo kaffet teet ja maidot. Oli onkelmia tavarantoimittajan kanssa ja maito loppu. Menin ensimmäisenä ottamaan teetä. Ja maitoa oli jäljellä vain minun teehen mentävä liru. Työyhteisö jäi katsomaan että pistitsä vittu oikeesti viimeiset maidot teehen? Istahdin maireena pöydän päähän ja join maistuvaa teetä maidolla.

Disclaimer: vihiriä ja muut kissankusiteet iliman maitoa.

Vittuilua aiheesta vähintään 20 vuotta jo. Kaffetta en ole ikinä maistanut. Veikkaus on että paskaa.

Venäjällä asustellessa oli hupaisaa. Meinasivat sitruunaa laittaa mun teehen aina. Sai huutaa että NJET. Moloko, moloko. Ja näyttää käsimerkeillä kuten puristaisi tisseistä maitoa. Ei kyllä hyvä heilunut ikinä, mutta maitoa oli saatava.

On myös hyvä muisto teestä maidolla. Duuni tarjoo kaffet teet ja maidot. Oli onkelmia tavarantoimittajan kanssa ja maito loppu. Menin ensimmäisenä ottamaan teetä. Ja maitoa oli jäljellä vain minun teehen mentävä liru. Työyhteisö jäi katsomaan että pistitsä vittu oikeesti viimeiset maidot teehen? Istahdin maireena pöydän päähän ja join maistuvaa teetä maidolla.

Disclaimer: vihiriä ja muut kissankusiteet iliman maitoa.
Kai sä tiedät että maito teessä aiheuttaa sinihappoa ja sitten kualee vuadessa.

Jotenkin siis tuntuu vaan väärältä juoda vedellä laimennettua maitoa :D Vaikka siis maussahan ei oo oikeasti mitään vikaa.

Mutta jos sen kupin pari juon teetä kuukaudessa, niin pelkiltään tai makeutuksen kanssa itelle.

Maidolla myös hyvä.

Nyt: pelkkä
IMAG3131~2.webp
Kävin pakastimella. Ei jaksanut ulostautua.

CV, päivitetty ja lähetetty. Kesä on pian, sanon vaan.

Jatketaan ruutupaperihommia. Sain uutta intoa puhelusta ja CV:n näppäilystyä.

Terhillä on kyllä mennyt nyt ihan päiväunet pilalle.

Oi milloin minun elämäni olisi niin turvallisen tasaisen rauhallista, että voisin keskittyä järkyttymään samankaltaisista havainnoista!

Back
Ylös Bottom