mikäs se olikaan medical journal niin sinne rapsaa vääntämään.
Valitettavasti variaatio on tunnettu, esiintyvyys muistaakseni 7%. Ja nimikin sillä on jo, Bufordin kompleksi.
Kyykky 147,5kg, PR (+2,5kg/1v)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikäs se olikaan medical journal niin sinne rapsaa vääntämään.
Pitäs rajoittaa sitä syvyyttä...Aivan mahtavaa saada kamala yskäkohtaus kesken vastaanoton.
Aivan mahtavaa saada kamala yskäkohtaus kesken vastaanoton.
Noni, saakelin poppamies levittää väärää propagandaa. Sen yleisyys on 2-5%.Valitettavasti variaatio on tunnettu, esiintyvyys muistaakseni 7%. Ja nimikin sillä on jo, Bufordin kompleksi.
Kyykky 147,5kg, PR (+2,5kg/1v)
Sen yleisyys on 2-5%.
Pelkäsin, että laattaan yskimisen takia.Eräs raskaana oleva evali laattasi joskus kesken kierron roskikseen.![]()
Kajsnan työmatkaväline.
Vois.Mä luulen että toimistoajalla @Kajsna nappaa Valtran ja pukkaa sillä paperityöt kompostiin.
Vois.
Tässä yritän kehitellä kaikenlaista, että työpäiviä olisi mahdollisimman vähän. Eiku.
Tänään kysäistii millo meinaan lomapäivät käyttää. Enhän minä niitä ole vielä miettinytkään, ylityöt ja aktiivit jo jossain määrin kulutukseen suunniteltu. Mutta vielä joutuu töissä käymään.Hyvä.
Onhan hän kotoisin oloista joissa tartutaan toimeen, joten hyvin mahdollista.Mä luulen että toimistoajalla @Kajsna nappaa Valtran ja pukkaa sillä paperityöt kompostiin.
Tre, suosittelen.Tre vai Tku?