Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joskus sitä vaan miettii että mitä vittua.
Mitähän nuo turkin karvaranteet on oikein miettinyt kun alkaneet tuohon touhuun?
Yhteinen vihollinen on yhdistänyt kaksi entistä vihollista (syyrian hallinto ja kurdit) ja antanut kolmannelle (isis) uutta riehumisrauhaa.
Mitähän tuostakin vielä seuraa...
Tuskin juuri mitään. Samaa puskista huutelua ja kahakointia kuin tuolla seudulla yleensäkin.

Kohta (kun) alkavat treenaamaan kehon hallinnan lisäksi lukkoja ja potkuja, niin suosittelen katsomaan treenejä tatamin ulkopuolelta. :D

Potkuja reenaillaan jo kovasti. Potkii mua kylkiin kotona. Eilen tuli uutena kiertopotku. Lisäks lyöntejä on harjoiteltu. Ja tönimistä ja kaatumista.

Koskahan tulee puhelua päiväkodista?:D

Olen täysin rakastunut robotti-imuriin. Koti on puhdas, kun raahaudun töistä, eikä joka paikka vilise hiekkaa ja koirankarvoja. Halleluja! Olisi pitänyt tehdä hankinta jo ajat sitten 😁
Mulla olis hankintalistalla.
Mikä sun merkki olikaan kun noin kehut?

Olen täysin rakastunut robotti-imuriin. Koti on puhdas, kun raahaudun töistä, eikä joka paikka vilise hiekkaa ja koirankarvoja. Halleluja! Olisi pitänyt tehdä hankinta jo ajat sitten 😁
En tiedä muistatko, mutta heinäkuussa 2018 raportoin tännekin kuherruskuukaudestani robotti-imurin kanssa. Se saattoi surrata kaksi-kolmekin kertaa päivässä, koska se oli niin ihana! 😻 Alkuhuuma on jo tasaantunut mutta arvostan sitä suuresti edelleen. En vieläkään ole sortunut pitämään sitä itsestäänselvyytenä ja muistutankin itseäni aina välillä siitä, kuinka onnekas olenkaan. Ja miten onnistunut itse itselleni ostamani syntymäpäivälahja oli.

Mulla olis hankintalistalla.
Mikä sun merkki olikaan kun noin kehut?

Neato Botvac D7. Saksasta kuljettivat sen 510 eurolla kotiin, ja tämän lyhyen kokemuksen perusteella se on worth every penny.

En tiedä muistatko, mutta heinäkuussa 2018 raportoin tännekin kuherruskuukaudestani robotti-imurin kanssa. Se saattoi surrata kaksi-kolmekin kertaa päivässä, koska se oli niin ihana! 😻 Alkuhuuma on jo tasaantunut mutta arvostan sitä suuresti edelleen. En vieläkään ole sortunut pitämään sitä itsestäänselvyytenä ja muistutankin itseäni aina välillä siitä, kuinka onnekas olenkaan. Ja miten onnistunut itse itselleni ostamani syntymäpäivälahja oli.

En muista, mutta voin erittäin hyvin samaistua! Minä olen nyt ajastanut tuolle koko asunnon imuroinnin työpäivän aikana (pl. koirahuone), ja sitten saa surista vielä eteisen+koirien huoneen sillä aikaa, kun ilalla käy lenkillä. Minulle jää säiliöntyhjennys. Ei paha. Lisäksi tuon siivousjälki tuntuu kyllä olevan erittäin hyvä, eli riittänee n. kerran kuussa heilauttaa normi-imuria sen verran, että siivoaa pöydänjalkojen vierestä yms., mistä tuo ei ihan kaikkea saa.

Minullehan kävi niin, että siisteyskäsityksestä tuli sen verran joustava, että olen vuoden aikana ottanut normi-imurin kaapista alle 5 kertaa. :rolleyes: Joskus vedän nurkat kylppärin kuivauslastalla, joskus vähän rullaan mattoja tieltä ennen ulkoilua, että imuri pääsee paremmin siivoamaan. Ja toki siis minun poissaollessani.

Näppäriä tällaiset päivät, kun ei kerkiä työmaalla syömään kuin lounaan: voi jättää eväät töihin odottamaan seuraavaa päivää.

@Kuparikatto
@Joxuz

FB_IMG_1571062474884.jpg

Tulipa tuossa kuvattua ensimmäinen video ns. virka ihmisistä ja myös laitettua se juutuupiin.
Tosin on vielä piilotettu pätkä että saavatten kommentoida sitä ensin :)

Ortospede koulutti pari tuntia. En osaa vieläkään mitään.
Kyssin käsikirurgilta tuli lupa osallistua savolaisten käsikirurgian koulutuspäivään, joten sinne siis, jos vaan osaan ilmoittautua.
Jajajaj, gynekoulutukseen keskussairaalaan. Marraskuun ensimmäinen viikko kuulostaa oikein hyvältä koulutusten osalta. Mahd vähän töissä.

Oma ortospedistinen saavutukseni viikonlopulta oli hirvisonnin pään irroitus pelkkää puukkoa käyttäen.

Mutta veikkaan että takaisin laittaminen olisi kinkkisempi juttu.

Back
Ylös Bottom