Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ostohousut alkaa jo melkein hiertää, kun meinaavat vallan pyöriä jaloissa, mutta ei löydy sopivaa kohdetta ei. :cautious:

Nyt on kyllä maanantai. Piti vetää koulutus viidellekytähengelle niin 2min ennen luennon alkua kone sanoi kaput. Antaa vaan mustaa ruutua.
Ja äsken lounaalle mentäessä astuin puistossa isoon koiranpaskaan.

Raivo Greta on suosikki rauhannobelistiksi... miksi?
Miksi jostain ilmastosta raivoaminen olisi jotenkin rauhannobeliin oikeuttava ja enemmän se aiheuttaa häröilyä kuin rauhaa minusta.
Voisin kuvitella hänen myös kehoittavan ns. oikeaan asiaan uskovia suoraan toimintaan joka on täysin rauhanajatuksen vastaista.

Raivo Greta on suosikki rauhannobelistiksi... miksi?
Miksi jostain ilmastosta raivoaminen olisi jotenkin rauhannobeliin oikeuttava ja enemmän se aiheuttaa häröilyä kuin rauhaa minusta.
Voisin kuvitella hänen myös kehoittavan ns. oikeaan asiaan uskovia suoraan toimintaan joka on täysin rauhanajatuksen vastaista.

Ja varmaan saakin nobelin. Sen verran on tapetilla. Enemmän kyllä lietsoo hysteriaa kuin rauhaa.

Oli muutens Sensuroimaton Päivärinta (ihana nainen) vieraana joku vetelä 16v lökäpöksy joka on nyt vuoden ollut ilmastolakossa koulusta, joka perjantai :D Voi vitun vittu.
Itse voisin kyllä olla töistä ilmastolakossa perjantait. Mutta että omasta koulutuksesta. Noh en tuomitse. Mun puolesta voisivat mieluummin mennä syömälakkoon ilmaston vuoksi.

Sen verran synkkä aihe, että piristetään paskoin lakanoilla:

Ostohousut alkaa jo melkein hiertää, kun meinaavat vallan pyöriä jaloissa, mutta ei löydy sopivaa kohdetta ei. :cautious:

Asia ratkaistu, tästä vain kaupoille:

Mittasitko itse itsesi?

Minäkin tarvitsisin jonkinlaista tukea. Ei tämä vapaan toimeentulo ole kovin kummoista.

Ei sillä, sain syödä potilasruoan. Pelkkää säästöä, kun säästin 2,60€.

Yhdesti minulle on ihan tarjottu kääretorttupalaa: hain pappaa röntgeniin juuri kahviajan jälkeen ja pappa ei välittänyt makeasta. En kehdannut ruveta mussuttamaan herkkua. Olisi pitänyt olla pieni muovirasia taskussa. Kyllä harmitti koko loppupäivän. :cautious:

Yritin hakea youtubesta ideaa, miten saisin ideoimaani rakennelmaan tulen pitävän luukun. Siinä vierähtikin 2 h ja aivan ohi aiheen.

Back
Ylös Bottom