Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sain tänään melkeen nautiskella migreenistä mutta onneksi jäi vaan päänsäryksi ja hieman huonoksi oloksi.
Mulla iskee heti jos ruokailut meinaa poiketa pahasti normaalista ja päälle vielä stressaavaa touhua.

No nyt on sukat.
Tekisi melkeen mieli tilata :) pekoni.PNG
E: OIis siistii jos ois tuollaiset hanskat!

vaikeinta saada käristyslihat.
Saako perus prismasta muuten käristyslihaa, eli pelkkää poroa eikä jotain sekalaista hakkelusta? Ei ole tullut ikinä tsiikailtua.

Itselle tulee suoraan pohjoisesta kerran vuoteen, niin en ole asiaa sen enempää ajatellut. Kohtahan se taas on poroerotuksen aika.

Saako perus prismasta muuten käristyslihaa, eli pelkkää poroa eikä jotain sekalaista hakkelusta? Ei ole tullut ikinä tsiikailtua.

Itselle tulee suoraan pohjoisesta kerran vuoteen, niin en ole asiaa sen enempää ajatellut. Kohtahan se taas on poroerotuksen aika.
Saa pakasteena mutta kilohinta tais olla jtn. 35-40e

Itse syönyt lapakäristystä, kun en huomannut eroa paistiin ja säästää muutaman euron.

Näyttää olleen 25 e / kg
En tiedä onko porossa oikeen missään rasvaa mutta jos on niin luulisi että lavassa ja tunnetusti rasvahan ei makua yleensä pahenna.
Mun mielestä Prismassa oli ihan valmista siivua nimenomaan käristeeksi porosta ja siksi kalliimpaa.

@gonzaless apropoo, mitä nää käytät pitkän matkan draiverina? Vai oliko niin, että heität kaikki draivit sillä tiippari kolmosella?

Itellä vähän hakee tuolla(kin) osastolla. Nyt käytössä on ollut Dynamic Discsin Tresspass, Prodigyn D2 ja D3 max. Ei meikäläisen käsillä noilla millään heitetä 110m enempää tällä hetkellä, mutta noin muuten nuo lentää aika samalla tavalla. Tuo uusi D3 max tuntuu olevan vähän vakaampi kuin tuommonen aika hakattu D2.

Pääasias teebird3 tai sidewinder riippuen tarviiks hyssee vai antsaa. Aika hyvin lentää sinne mihin ajatus. Noin 10 viimeisintä heitettyä rataa ollu tosi metsäisiä, ettei paljoa yli 100m oo tarvinnut heittää. Tärkeämpää, että osuu väylälle. Mut bagissa 165g Ricky wysocki star dessu jota lentää aika pitkälle kun saa raivolla kiskasta niin, ettei ihan milliin tarvi osua. Mulla on myös champion ja gstar dessu, mut toi star lentää huomatavasti paremmin. Voi olla syy että 10g kevyempi.

Ja sit se champion roadrunner, jota saan helposti 120m ihan suoraan. Piti tulla rolleriks mut ei käänny

Mutta siis en mä oo mikään hyvä heittäjä :D E...+10 välille heitän noita A1-AAA1 ratoja.

Back
Ylös Bottom