Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_20191003_145249.webp
Asiakkaan ajan asillisesti kenkuleissa.

Kyllä noita porukalla näkyy, eikai siinä niin kauan kun potilasta näy.
Läpällähän tuo oli heitetty ja lähinnä meinasin nyt tilannetta, että taustalla olis polvi, vatsa jne. auki, mutta siis jos nyt tarttuu tuohon vielä, niin jättäisin itse kyllä kuvaamatta joka tapauksessa, jos samassa huoneessa on leikattava potilas. Ihan jonkin asteisen ammattimaisuuden nimissä.

Läpällähän tuo oli heitetty ja lähinnä meinasin nyt tilannetta, että taustalla olis polvi, vatsa jne. auki, mutta siis jos nyt tarttuu tuohon vielä, niin jättäisin itse kyllä kuvaamatta joka tapauksessa, jos samassa huoneessa on leikattava potilas. Ihan jonkin asteisen ammattimaisuuden nimissä.

Kyllä niitäkin kuvia on, lähinnä mielenkiintoisista tapauksista tai anatomisista variaatioista, niitä ei kyllä näytetä julkisesti.. Tosin kyllä potilaatkin usein toivoo kuvia niistä haavoista (ei yleensä oteta), tai jos kykenevät niin ottavat itse.

e: ymmärsin kyllä läpän

Kyllä niitäkin kuvia on, lähinnä mielenkiintoisista tapauksista tai anatomisista variaatioista, niitä ei kyllä näytetä julkisesti.. Tosin kyllä potilaatkin usein toivoo kuvia niistä haavoista (ei yleensä oteta), tai jos kykenevät niin ottavat itse.

e: ymmärsin kyllä läpän
Ei tosin kovin kauas tartte lähteä operaatioon, niin tämäkin on mahdollista

Näyttää vahvasti siltä, että jää munkit syömäti.

On pakollista osallistumista pahasti samoina päivinä.

Mutta, kuva tunnelmasta kelpaa aina.

Sais olla yksittäisenä myynnissä, kuten joskus on ollut. Tosin, lienee ollut hinnoissaan, kun joku aina tietää arvon.
Tänään ilmestyi The Luettelo, paljon on taas täysin turhaa roinaa kaupan...eli het aamusta sinne.

Sääennuste lupailee ihan hyvää. Paras vaihtoehto tietysti se nollan tuntumassa ja räntäsadetta kera navakan tuulen. Pistää hinnat kohdalleen.

Tänään ilmestyi The Luettelo, paljon on taas täysin turhaa roinaa kaupan...eli het aamusta sinne.

Sääennuste lupailee ihan hyvää. Paras vaihtoehto tietysti se nollan tuntumassa ja räntäsadetta kera navakan tuulen. Pistää hinnat kohdalleen.
Ja muutama kuva tullut lisää.

Jos olisi aika pystyttää torppa, niin Sisu Kiwa:n puomilla voisi olla huutojen arvoinen.

Ja muutama kuva tullut lisää.

Jos olisi aika pystyttää torppa, niin Sisu Kiwa:n puomilla voisi olla huutojen arvoinen.
Näyttää siltä että menen paikalle molempina päivinä, parikymmentä mielenkiintoista kohdetta kirjasin muistikirjaan luettelosta.

Ja on tietysti mukava nähdä millaisen sekoilun esim nämä Geländewagenit aiheuttaa.
e1083cc5-8379-46a5-97c5-a3b599851d57-large::r:0.jpg

G-mersuthan nauttii täysin persusteetonta yliarvostusta.

Ja niitä Kempin puikkohitsejä on taas tarjolla. Jos niitä tälläkin kertaa saa 5e/kpl niin ostan vaikka pakkiksen kunteille joululahjaksi.

Back
Ylös Bottom