Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää vahvasti siltä, että jää munkit syömäti.Voin käydä kattoon mikä se on. Laitan sitten infoa tulemaan.
Jos siis tällä kertaa jää kinkerit sulta väliin.
Halpa paukku ois ollut.^ Sitä naurun remakkaa kun tuo cateringkärry olis kolahtanu tuon koneen kylkeen/siipeen.
Että kun omat ajatukset on niin pässejä että alkaa ittekseen hihittelemaan kahvipöydässä. Sitten pitää keksiä joku järkevä aihe millä selitellä.
Telkkarista kuultuani vaihteeksi vagisan mainoksen, aloin pohtimaan mikä meteli nousisi kun tulisikin joku PeniSan kikkelivoide mainos.
"Kävikö setä vähän thaimaassa? Ja nyt kikkeliä kirvelee? Ei hätää, PeniSan penisvoide auttaa kutinaan ja kirvelyyn."
*Setä ottaa iloisesti hymähtäen PeniSan penisvoiteen hyllystä ja menee kassalle ilmeenä hangon keksi*
"PeniSan. Penisvoide oireilevalle penikselle. Penisan"
No kuvittele sitten tilalle jokin ei itse aiheutettu ongelma. Mainos olisi silti melko koominenKaksi eri asiaa on itse aiheutettu kutina ja hiivasieni. IMO.
Ei sillä, toteuttamisen arvoinen idea. Sen verran taitaa setiä käydä Thaimaassa.
Suosittelen, ainakin jos nuo yt:t on säännöllisesti. Nostaa stressitasoja paljon ja pitkäksi aikaa kun kaikki miettii lähteekö työpaikka alta.Yyteet ohi ja tulokset ilmoitettiin vihdoinkin. Kaksi vieressä istuneen tuolia on nyt tyhjiä.
Sitten harkintaan lähtisikö itse.
muoks. niin tokko ne sairaalassakaan kattois hyvällä mitään leikkaus-selfietä instaan.