Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta kun mietitään vain, että kuka maksaa eläkkeet.

Mehän maksetaan jo suurten ikäluokkien eläkkeet ja ollaan itse paljon pienempiä ikäluokkia. Eiköhän sama onnistu jatkossakin. Mutsi ja faija 45 ja 46 syntyneitä niitä kaikkein suurimpia ikäluokkia. Ne on ollu jo 10 vuotta eläkkeellä. Mutsilla enempi eläkettä kuin mulla palkkaa.

Pistin broidin hakemaan mulle alan liikkeestä aviar driver ja teebird3. Uskon että niillä tekee tuloksen.
Eikö nuo asiakiekkoja ole molemmat. Ihan vastaavilla en oo tainnu koskaan heittää, mutta itsellä ykkösputterina nyt Aviar3. Avery Jenkins tiipparikin löytyy, mutta se on vähän vakaan puoleinen normiolosuhteissa heittämiseen, ja parhaiten omaan käteen tuntuu sopivan väylädrivereista Latituden Opto Saint. Tuo lentää pitkään ja suoraan meitsinkin rimpulakäsillä.

Sais tää prkleen sade lakata, niin pääsis heittämään jonkun kunnon radan...

"Negatiivisia arvioita alkoi tulla niin paljon, että Tripadvisor joutui poistamaan arviot sivuiltaan. Yli puolet käyttäjistä haukkui Antico Caffé di Marte -ravintolan maan rakoon. Tripadvisor on tärkeä kanava ravintoloille ja hotelleille, mutta myös turisteille, kun he etsivät hyvää ja suositeltua paikkaa."

Just.

Jos tuo 500€ ei liittyisi palkkaan, niin ehkä tulisi vedettyä hetki happea, ottais 500€+ ansiosidonnaiset ja miettis mille sitä alkais 😀 Käteenjäävä ei hirveästi edes tippuisi.

Jos vaatisi työssäkäymistä niin sijoittaisin tuon verran enemmän tai vähentäisin tuon rahan verran työaikaa tulotason säilyessä.

Back
Ylös Bottom