Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa no jos lautalla meinaavat niin johan siinä kestää. Itelle tais tulla kolmessa päivässä lentäen isompi paketti Englannista.
Niin no mähän en varmaks tiedä millä sitä kuskataan, tulee vaan paikkoja ja kellonaikoja.

Ja täältä käy emäntä siskoineen suht säännöllisesti Kuopiossa ostoksilla... en tajuva.
Tämmöstä tää on. Ollaan tulossa vloppuna Jkl, joten vois käydä kattoo, jos löytäis jotain päälle pantavaa. Huomenna kai pitää käydä täälläkin etsimässä päälle pantavaa.

Tämmöstä tää on. Ollaan tulossa vloppuna Jkl, joten vois käydä kattoo, jos löytäis jotain päälle pantavaa. Huomenna kai pitää käydä täälläkin etsimässä päälle pantavaa.
Aivan. Kai täällä vielä jokunen vaatekauppa on ihan keskustassakin. Ja sitten toki keljot, palokat ja seppälät päälle.

Itse maalle hankkimaan rapula vkl.

Siitä 175km etelään niin on vieeeelä parempia kauppoja :)

Minä olen ydinvoiman kannattaja. Tällä hetkellä olevista vaihtoehdoista ylivoimaisesti paras. Ja kyllähän tuota kehitetäänkin. Ranskalaiset homot väittävät että iskevät 2050 verkkoon ekan fuusioreaktorin.

...

edit. Olen jopa kantanut korteni kekoon Suomalaisen ydinvoimateollisuuden vuoksi. Tosin se meni lopulta vähän rahastamiseksi, mutta ei siitä sen enempää.

Eikö miesolennon kädentaidot tuohonkaan riittäny?

Eikös se ruukaa mennä niin, että "mahtuu mahtuu, vatsa sisään!" "Rrrrrr". "Menihän se kiinni, sanoinhan minä." "Rits!" :LOL:
Ei riittäny. Enkä ite taipunu. Eikä se kyllä menekään ehjänä kiinni :LOL:
Mahan kohdalta sai näppärästi kiinni, mutta latseista ei sitte millää. Joten joku jätesäkin tapainen päälle.

Suuntana Tsekki.

A5A890A4-852E-47AA-AD57-4D702960D666.webp

Antti Rinne vs. Juha Sipilä: Avustajien palkoista paljastui selvä ero | Uusi Suomi
Tuoreimpien palkkatietojen mukaan Sipilän hallituksen erityisavustajista 47 prosenttia tienasi alle 5000 euroa kuukaudessa. Rinteen hallituksen erityisavustajista alle saman rajan tienaa vain 5 prosenttia, kun peräti 95 prosenttia siis tienaa yli 5000 euroa kuukaudessa.
Sipilän kuukausipalkkio oli suurimman osan hänen pääministeriajastaan 2470 euroa pienempi kuin Rinteen palkkio.

Mikä eroavaisuus näillä kaiffoilla? Toinen on entinen miljonääri yrittäjä ja toinen on entinen AY-mies.
Mutta anyway, jos pääministeri + avustajat maksaa 10ke/kk enemmän mitä edellinen, on hyvin pieni raha siitä että valtion talous saadaan kääntymään parempaan suuntaan. (<-sarkasmi)

Knoppitietona, että suomi lyhensi viime vuonna miljardilla lainaa ekaa kertaa kymmeneen vuoteen. Se on historiaa se.

Back
Ylös Bottom