Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_20190924_160027.webp

Taitaa vähän riippua henkilöstä. Minulla normaali lämpö on 35,9 - 36,1 asteen välillä. 36,5 tarkoittaa jo, että olen sairas.

Pari-kolme kymmenystä tuohon päälle ja ollaan mun lukemissa. Viimeksi kun enempi ollu röhäkipeä, että sain antibiootitkin keuhkoputkentulehdukseen, niin ei tainnu mennä lämpö yli 37. Silleen huono että ei tajua mennä lekuriin ajoissa, kun ei nouse kuume helpolla.

Mulla jos on 37 niin saa melkeen olla lanssia tilaamassa.
Sain silloin sen sikapossuviruksen niin pari päivää 39 astetta ja akka huutaa että onko pakko vaan maata. Jos oisin pystynyt nousemaan ylös niin oisin kuristanut sen.

Ihme päivä kun ventovierasta ja ties mitä lappas ihan yhtenään koko päivän töissä ees taas.
Ja lunssainen olo mutta ei varsinaisesti kipeä olo, jumppaamaan ei kyllä viitti mennä.

Mä näin meidän osaston osastonlääkäriä tänään käytävällä. Kysyi, että koska tulen töihin kun siellä tarvittaisiin mua.
Ihan jees. Omiin töihin ei kyllä huvittaisi palata ja tänään kävi jo mielessä, että irtisanoudun toisesta työstä ja alan tekemään jotain ihan muuta. Pakko varmaan on nöyrtyä ja mennä omiin töihin takaisin, kun ei voi ihan oman onneni nojaan lähteä tällä asuntolainan määrällä.

Aamulla taas tossa keimolan nesteen jälkeen kun liikenne pysähtyi, järkeilin että mikä ihime saa jengin pakkautumaan sinne. Tilaa Suomessa ois vaikka kuinka. En saanut vastausta.

Pari-kolme kymmenystä tuohon päälle ja ollaan mun lukemissa. Viimeksi kun enempi ollu röhäkipeä, että sain antibiootitkin keuhkoputkentulehdukseen, niin ei tainnu mennä lämpö yli 37. Silleen huono että ei tajua mennä lekuriin ajoissa, kun ei nouse kuume helpolla.
Kun aikoinaan sairastin keuhkokuumeen, niin lämmöt nousivat hälyttäviin 37,5 lukemiin.

Jollakulla on kyllä hienosti ääntävä R8 tällä kylällä, ei paljoa äänenvaimennus ahdista (y):LOL:
Eilen oli Lahdessa ulkomaankilvissä ole Jeepin maasturi joka ei ihan uusi mutta varmaan 2000-luvulta.
Kiinnitin huomiota takana keskellä oleviin ämpärinkokoisiin kahteen pakoputkeen jotka näytti olevan ihan tehdastekoisina siinä, kun painoi valoista lähtiessä kunnolla oikeanpuoleista niin se puhui ihan aitoa ameriikkaa ja oli melkoiset jytinät vaikka siinä aiemmin rauhallisesti ajaessa oli äänet ihan hiljaiset.

Fedex aikoo toimittaa 70kg paketin perjantaihin klo 18 mennessä kotiovelle.
Lähti Manchesterista tänään 1640.

Nyt on kyllä jännä nähä.

Back
Ylös Bottom