Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Riisipuuro ja munanaatikko tekeillä. Kohta pääsee syömään.

Diagnosoin itselleni aivovamman. Kaksi päivää ryhmän kanssa nyrkin ja läppärin välissä ja mä olen aivan kuolemaväsynyt.
Alkaa mustelmatkin jo hälvenemään.
Ilmeisesti viittasit aivovammalla siihen että on sormus nimettömässä...

Mahtasko vituttaa jos oisit vuos sit ostanu osarilla matkat kyprokselle, hehkutellu lähtöä somessa ja 5min ennen koneennousua peruttu koska yhtiö konkkaan.
Hyvin on jaksaneet pitkittää hommaa, kun velkaa firmalla jotain 2 miljardia hehe

Mahtasko vituttaa jos oisit vuos sit ostanu osarilla matkat kyprokselle, hehkutellu lähtöä somessa ja 5min ennen koneennousua peruttu koska yhtiö konkkaan.
No eipä jäänyt loppuvelka vituttamaan vuodeksi :)
Minäkin olen niin nuuka että maksan luottokortilla reissut, matkavatkuutus tulee silloin ilmaiseksi ja toki saa lentobojoja kun finskin kortti.
(pitää näköjään tilata erikseen todistus että on voimassa, tulipa sekin tehtyä ihan ekaa kertaa)

Viimeksi muokattu:
Nyt on vessassa hieno taulu.

E: Tässähän on muuten tapahtunut huikeaa kehitystä! Peruskouluikäisenä tein vesiväreillä kissan. Se päätyi mummolan kesämökille huussin seinälle. Nyt taideteokseni on sentään asunnon vessan seinällä.

Nyt on vessassa hieno taulu.
20150807_124336.jpg

No eipä jäänyt loppuvelka vituttamaan vuodeksi :)
Minäkin olen niin nuuka että maksan luottokortilla reissut, matkavatkuutus tulee silloin ilmaiseksi ja toki saa lentobojoja kun finskin kortti.
(pitää näköjään tilata erikseen todistus että on voimassa, tulipa sekin tehtyä ihan ekaa kertaa)

Näin mäkin teen. Ostan itseasias lähes kaiken yli satkun maksavan tavaran luotolla ja maksan gerralla bois.

...

Kahtelin että onpas jäsen @dave lla estrogeeniset sormet, meinasin suositella korvaushoitoa ennenkun tajusin mikä on kupletin juoni.

Eihän kellää olisi ylimääräistä ajettavaa pientä lakaisukonetta tai helvetin isoa&tehokasta teollisuusimuria myynnissä?

Jos ei hinnalla niin väliä, niin kyllä mä teille sellaset hommaan. Lasketaan joku hinta-arvio, maksu etukäteen + contingency ja sen jälkeen pistän toimituksen.

#päätöntämenoa... eiku.

Piti ikuistaa tän päivän toimisto. Täältä käsin voin hommaa teille ihan mitä vaan.
Vituttaa vaan kun unohtui C-kasetit himaan

Liitteet

• B5631484-678F-4B40-89B3-8BB760D394A7.webp
    B5631484-678F-4B40-89B3-8BB760D394A7.webp
    40 KB · Katsottu: 245
Back
Ylös Bottom