Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä nukahdin illalla ennen ysiä. Äänikirjaa mukamas kuuntelin. Vajaa 10min kuulosti tutulle, ku työmatkalla kuuntelin uusiksi. Heräsin varttia vaille 3. Aamuyö meni sitten ihmetellessä, välillä torkahdellen.

10v ilman ja ei mitään positiivisia muutoksia, en suosittele kenellekään.

11v ilman humalaa. Ei positiivisia vaikutuksia.

En kyllä ihan abso oo ollu. Parina jouluna lasi viiniä ja viime lokakuussa Indonesiassa maistoin paikallista olutta.
Niin, ja Olli Lindholmin muistokonsertissa tuoppi olutta.

Sitten kun ikää alkaa olemaan mittarissa tarpeeksi niin näkee kenelle on kuppi maistunut ja kenelle ei. Sen olen tässä viime aikoina taas saanut huomata.

E: mä olen aivan pysäkillä. Eilen ilta ja tänään aamu+migreeni. Ihan kun en olisi koskaan ollut koko paikassa tai tehnyt päivääkään töitä.

Mulla on ollut itseasiassa hieman migreeninpoikasta joka ei ole onneksi lauennut.
Miettinyt että oisko puutteellista nesteytystä... olutta siis liian vähän.

Kulahtamisesta tuli mieleen että en kohta uskalla katsoa peiliin kun näyttäs että ois silmäpussit aluillaan...
Kohta pitänee varata aika rolfille.
Jotenki tuo kulahtaminen tuntuu tapahtuvan pykälä kerrallaan. Välillä menee vuosi pari ilman selviä muutoksia sitten kerralla tuleekin viidenvuoden edestä.
Alkaa jo tuntua että jos nukahtaisi puistonpenkille laittaisivat ne suoraan monttuun. Kattoisivat vuoden kuolleena olleeksi.

277B9414-2119-46DC-9FE1-C48B3C94D5BF.webp

#päätöntämenoa

Mies, kun ohimennen kerroin, että
"En päässyt tänään pelaamaan yhtä peliä mitä halusin pelata, koska se oli vain iPadille.
Niin nyt tässä mietin, että minä taidan tarvita iPadin."

giphy.gif

Mutta siis pelipuhelimelle tai -padille on kyllä ollut tarvetta jo aiemminkin. Joskus se kamelin selkä katkeaa.

Nintendon switchia kannattaa miettiä, jos on pelilaitetta vailla. Mobiili, mutta saa myös telkkuun kiinni. Paremmat ohjaimet kuin puhelimissa, toisaalta jaksaako kantaa ylimääräistä laitetta mukana.

tarkenna, tuo on aivan liian laaja käsite
Kysytään ammattilaiselta. Eli
ortospede on varmaan nähnyt opiskeluaikana vaikka jos mitä, kun on tehnyt päivystyshommia esh:n ja pth:n päivystyksissä niin osaa kertoa tarkemmin.

Back
Ylös Bottom