Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Samaa olen pohtinut. Elämä olis liian helppoa, jos tekis kaiken sillon ku pitää eikä viimeisenä iltana.
Mä koitan tehdä asiat ajoissa, jotta jää pelivaraa koska aina tapahtuu jotain eikä hommat mene niin kuin on suunnitellut.
Sellaiset asiat jotka ei haittaa vaikka menisi pieleen, ne voin jättää viimetippaan tai jopa tekemättä.

"Ajoissa" on mun toinen nimi.

Tarkkuus on puolivoitto.

Jos haluankin joskus kontsana lehtoriksi, niin materiaalia kertyy jo nyt.
Sieppaa.webp

Eli kaikki talteen, mitä irti saa.

Tarkkuus on puolivoitto.

Jos haluankin joskus kontsana lehtoriksi, niin materiaalia kertyy jo nyt.

Eli kaikki talteen, mitä irti saa.

Hyvä. Mullakin on yks 128gt muistitikku täynnä dataa kaikista kursseista, projekteista ym kaikesta mitä oon tehnyt. Vituttais jos menis hukkaan.

Samaa olen pohtinut. Elämä olis liian helppoa, jos tekis kaiken sillon ku pitää eikä viimeisenä iltana.

Kun mietin opiskelu historiaani, niin tämä on ollut aika toistuvaa tämä asioiden viivästyttäminen. :whistle: Opittu tapa siis, mutta totta ei viitsi liian helpoksi tehdä asioita.

Elämä on jännittävempää kun on pieniä paineita ja paineensietokyky kasvaa (tai sitten ei)

Tänään oli hieman viileä aamu, mutta lupailee sunnuntaiksi +18 astetta. Odotan, että ruska saapuu niin voisin lähteä valokivailemaan syksyisiä maisemia.

Aika paskamaista kun on taipumusta jännittää asioita.

Kymppiuutisten jälkeen punkkaan, mutta uni tuli vasta puoli viiden maissa. Ruuvailin herätystä pari kertaa eteenpäin kieriskellessä, mutta kuitenkin itse heräsin seiskalta ja uni oli kadonnut.

Kahvia!

Kun mietin opiskelu historiaani, niin tämä on ollut aika toistuvaa tämä asioiden viivästyttäminen. :whistle: Opittu tapa siis, mutta totta ei viitsi liian helpoksi tehdä asioita.

Elämä on jännittävempää kun on pieniä paineita ja paineensietokyky kasvaa (tai sitten ei)

Tänään oli hieman viileä aamu, mutta lupailee sunnuntaiksi +18 astetta. Odotan, että ruska saapuu niin voisin lähteä valokivailemaan syksyisiä maisemia.

Olihan tuolla jo värit muuttuneet.
IMG_20190914_142923.webp

Kulahtamisesta tuli mieleen että en kohta uskalla katsoa peiliin kun näyttäs että ois silmäpussit aluillaan...
Kohta pitänee varata aika rolfille.

Tiijättekö mitä?
Puoltoista kuukautta mennyt ihan täysin ilman alkoholia.
(enkä huomaa muutoksia missään terveydessä tai kehossa)

Back
Ylös Bottom