Joo tuli kans katsottua toi pacun matsi nyt ja vaikka lopputulos oli jo tiedossa niin näki jo ensi sekunneilta lähtien että tämä tulee vielä päättymään rumasti. Vähä sillon matsin julkaisu aikaankin pelotti toi vastustajan recordi vaikka hänestä en sen kummemin tiennytkään mitään ja taisin sillon myös mainita että ruma tappio tulossa. Pystyssä todella kankeaa tekemistä ja alasviennit ei lähde räjähtävästi niinkuin tuola tasolla kuuluisi tai vaihtoehtoisesti olla jäätävä pystykone jota saa pelätä joka hetki että koska tyrmää. Packalen on hyvä matto-ottelija mutta kun ei oikein löydy keinoja millä sinne vastustaja vietäisiin niin tässä on tulos. Ja mä oon edelleen sitä mieltä että pitäisi enemmän lähteä sieltä tutusta ja turvallisesta ympäristöstä muualle treenaamaan, kaikella kunnioituksella mutta kehittyykö ffg:llä tarpeeksi kun Teemu on tyyliin salin paras ottelija? Helppo se on tietty täältä puhelimen takaa huudella mutta tämä on vain mun näkemys. Esim Tukholmaan ei olisi Turusta matka eikä mikään jos kävisi vaikka sielä all starilla treenailemassa. Kävihän Teemu pyrähdyksen myös Tristar gymilla Montrealissa mutta haluaisin nähdä että otteluun valmistava harjoittelu tehtäisiin jossain ulkomaalaisella huippusalilla.Pacu kovasti vakuutteli haastiksissa, että vaikka edelleen jännittää, niin jännitys on "hyvää". Musta tuntuu, että jännitys ei missään vaiheessa ollut hänellä hyvää, mutta näin vain yritettiin uskotella itselleen, mikä on tietenkin ymmärrettävää. Pointtina vaan se, ettei urheilupsykologin kanssa selvästi saatu työstettyä jännityksestä positiivista voimaa tai että sen kanssa olisi edes sujut.
Oli kyllä alusta loppuun saakka karun näköistä tekemistä ja siihen päälle vielä tuo tyrmäys. Ei epäilystäkään, etteikö tulisi potkuja ja vaikka UFC tulisi Suomeen esimerkiksi ensi vuonna, niin en usko Pacun mahdollisuuksiin olla tuolla kortilla. Nähdäkseni Paculla ei ole hirveän suurta fanijoukkoa edes Suomessa, jonka lisäksi UFC-otteet varmasti laskenut suosiota, vaikka maamies olisikin kyseessä. Up-and-coming suomalaisdebytantit varmasti herättäisivät enemmän mielenkiintoa.