Palkallinen
kerran, nettoansio siltä ajalta 1€
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Palkallinen
Ajoitus kohdallaan.
Alkoi tehdä mieli munkkia.
Mä olen samoilla linjoilla.
Että samaa sukupuolta olevan kanssa olisi varmasti helpompi asua. Mutta kun ei pillun nuoleminen kiinnosta. Niin ihana kuin tuo miesihminen on niin kyllä miesten kanssa vaan on aina omat metkunsa.
Minäkin olisin ollut.NaisAsiakas oli harmissaan, kun riskitietoihin oli kirjattu penis-allergia.
Voisko sinne kirjoittaa että jos on kestoerektio ja tiedottomassa tilassa niin hoitsut voi käyttää hyväkseen?Minäkin olisin ollut.
Tänään kirjasin riskitietoihin hoitotahtoa ja mua ihan vähän nauratti. Tahdon kirjoittaja oli sitä mieltä, että jos jostain syystä menettää toimintakyvyn eikä voi enää itse ilmaista tahtoaan niin toivoo, että hänelle tarjoillaan hyvää ruokaa, joka voi sisältää mm. suklaata ja kermaa. Sekä joskus voi tarjota myös hyvää viiniä. Mikäs siinä.Kukas sitä nyt pahaa viiniä haluaisikaan.
On se kumma kun kanelin perässä pitää juosta kaupasta toiseen.
kestoerektio
Täälläkin tulee vettä ihan habiliksena. Oli vähän kylmä vikalla väylällä ja kotiin polkiessa.
katso liitettä 156509
!Olitpa tarkkana!Ei kyllä näytä että olis yhtään kylmä!
Onko latinaksi joku mortisVirallinen termi on kestokangistus.
Vähän samaa haeskelin.Ei kyllä näytä että olis yhtään kylmä!
Jos hankit jonkun valovirtakoneen niin sitä se onkin.Pitäskö ostaa plasmaleikkuri ihan vaan leluksi?
Miksi kun voimavirtaakin löytyy?Jos hankit jonkun valovirtakoneen niin sitä se onkin.