Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

30 min ja muuten ei väliä mutta setä migreeni hakkaa taltalla silmän taakse kolmatta päivää. (n)

Mulla migreeni on helpottanut sen jälkeen kun sain lasit. Näkö (ja ulkonäkö) on ok, mutta silmässä oli joku juttu minkä laseilla voi korjata.

Mun migreeni asuu myös silmän takana. (y)

Niihin korvan reikähommeleihin voi sentäs ripustaa kauppakassin koukulla, noista tapeista saa muuta kuin kunnon reiät kalloon kun jokin lämähtää korvalle.

Minun pitäisi käydä ompeluttamassa korvani reiät umpeen, mutta en saa aikaseksi. Välillä valitetaan, kun en niissä mitään pidä ja ne vaan roikkuu tuossa.

Minun pitäisi käydä ompeluttamassa korvani reiät umpeen, mutta en saa aikaseksi. Välillä valitetaan, kun en niissä mitään pidä ja ne vaan roikkuu tuossa.
saako vokot työnnettyä jäykistyneen peniksen siitä reijästä läpi? onko niin valtavat reijät....

saako vokot työnnettyä jäykistyneen peniksen siitä reijästä läpi? onko niin valtavat reijät....

Toisesta menee etusormi läpi ja toisesta kaksi etusormea, kun on vähän revennyt. Eli ei mene. Minkä ihmeen takia joku haluais tökkiä penistä venytyksiin? Vai onko sulla itsellä yleensä tarve tunkea omaa jäykistynyttä penistäsi jokaiseen reikään minkä näet vai mistä tää kysymys nyt kumpuaa?

Niihin korvan reikähommeleihin voi sentäs ripustaa kauppakassin koukulla, noista tapeista saa muuta kuin kunnon reiät kalloon kun jokin lämähtää korvalle.
Ne saattavat tässä tapauksessa olla ihan vaan ämpärin kiinnityspisteet.

Back
Ylös Bottom