Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiedättehän, kuntit, tunteen kun istutte tukkakirurgin tuoliin. Ja pelit ja vehkeet liimautuu sinne ja tänne kiinni. Eikä oikein kehtaisi alkaa järjestelemään.
Aina voi siirtää, kerro että muna ja kassit liimaa reiteen, pitää korjata kun ei tunnu hyvältä

No sehän on selvä, että sinne mennään seisokissa. Kjeh räh kjeh räh.
Tai lähdetään.
Mun entinen kodinhoitaja on parturi mutta ennen sitä käytin yhtä parturia joka oli aika kuuma mimmi ja kerran se kysyi että hänellä ois muutama lista irti kotona että kerkeisinkö käydä panemassa kuntoon niin voin sanoa että pamahti erektio.
Vitun tyhmä olin silloin kun sanoin että soita kun tarvii, ois pitänyt sanoa että monelta tulen... saatana kun alkoi nyt vituttaa taas :LOL:
(ja mulla ei ole mitään fixaatiota ko. alan ihmisiin)

Onhan se hyvä jos viisari toimii.
Se on aika korkeella prioriteettilistalla, sillonkin kun on verta syöksevä avohaava. Mitä jos se lanssikuski onkin narun tarinassa mainitun hiuskirurgin veroinen seksuaalipommi?

Vaikka en ole koskaan partiota harrastanut, niin sen verran partioilaishenkeä pitää Miehessä olla, että ollaan aina valmiina...

Voi tätä arkea: töitä sekä läppärin ja nyrkin välissä olemista. Mitenköhän tähän taas tottuu.

Ei onnistu, se mitä muualla säästetään aasiassa ja afrikassa lisätään+ korot päälle.
Väkiluku kasvaa= turha pyristellä.
Näinhän se on. Lisäksi aasian väestönkasvu.

Hmm, jatkoin avoinna olleen sivun lukemista, olitko muokannu aasian mukaan, vai sekoilenko?

Tykkään kyllä Rantis sun asenteesta, samaistun pelottavan monessa asiassa. :LOL:

Keksitkö @gonzaless äkkiseltään jonkun hintalapun maailman pelastamisen konsultoinnille?

No, rinnastetaan varmaan liikkeenjohdon konsultointiin, 210€/h +alv +matkakulut, päivärahat ym. Sovitaan raamiksi 1000h, sillä saa riittävän raportin ulos. Sovitaan sen jälkeen jatkotoimenpiteistä. Vaikka owners engineering tyyppinen soppari ja konsultti istumaan asiakkaan organisaatioon.

Back
Ylös Bottom